collage

16 thoughts on “collage

  1. een prachtige zomerdag, en je zit in de berm uit t e rusten met j e hubbie,
    want je hebt een flink eind gefietst,

    je rustplaats is tegenover de paardenwei,
    de muggen dansen in de lucht de bijen zoemen en de blommekes blommen,

    mmm zegt je hubbie, ik ga effe een dutje doen…

    is goed zeg jij, ik loop nog effe wat rond
    en ploink…..

    zo is deze magistrale collage ontstaan,
    het is toch geen wonder dat paarden edele dieren zijn hé,
    zie die gratie in die hoofden die benen.

    “prachtig”
    tiny…

    morgen weer zo’n dutje:-)

    xxx

  2. Mooie collage Tiny. Paarden vind ik heel moeilijk om te fotograferen. Ze passen niet in het foto-formaat en de details zeggen niet wat ik zie. Maar daar heb jij geen last van zo te zien. Top!!
    Gr Jan W

  3. Hahahahahahahahahahahaha….
    Wahahahahahahahahahahahahahaha…
    Ben benieuwd hoe Coby gaat reageren hier na
    die reaktie van Klaproos :-))

    Sorry, nu ff serieus:
    Jij bent en blijft de collage queen voor mij Tiny!
    Prachtig deze met die paarden in de voorjaarsweide!

    Fijn weekend verder!!
    beuzeblaadje

  4. Het ziet er zonnig uit met het Fluitekruid.
    Het zijn ook prachtige paarden….mooie collage weer.
    OT Het weer valt gelukkig nog mee ☺
    Ank en Marrie komen zo om de Weidebeekjuffers te fotograferen en ik hoop toch zo, dat dat gaat lukken!!!
    Fijne zondag verder.
    Groetjessss..Ria.

  5. Mooie paardenfoto’s Tiny! Alleen jammer van de draad van de omheining die door de foto’s loopt, maar tja….
    Fijne zondag! Ik hoop dat het weer bij jullie meevalt, hier is het pet!

Geef een reactie

