Tortelen

Deze houtduiven zaten lekker te tortelen in de zon.

24 thoughts on “Tortelen

  1. Wat een romantiek op de zondagmiddag. :-)
    Wij hadden de afgelopen jaren steeds een duivennestje in de hazelaar. Afgelopen dinsdag is de hazelaar fors terugggesnoeid, hopelijk keuren de duiven de boom binnenkort toch weer goed voor bewoning.

  2. Duiven, oeps die moet ik ook nog vast leggen met mijn nieuwe camera… de wereld is op nieuw open gegaan voor me… ;)
    Prachtig hoor dat verliefde stelletje…

  3. is mijn dagelijkse kost en kan er geen genoeg
    van krijgen , dus mag er graag naar kijken ;)
    wat fantastisch dat het bij jullie ook zo is ,
    want geen ander als die simpele duif is zo
    romantisch hé ;) hahahahahahahahaha
    meis je was net te vroeg , zit een feessie te vieren
    \met een arrogant persoon ?? wil je niet weten !!!!
    hihihihihihihihihihihihihihi
    zit wel goed , die muts is dus jarig geweest ..
    en jah ….moeten we vieren ….so be it ;)
    fijne week , zou de plu ,maar inbouwen op je fiets ??
    greetz Leen en de jarige job ;)

  4. OT: neejjjjj kan niet …hahahahahahahahaha
    of ik moet willen fliepsen ..dan wil ik ze nogal eens
    kwijt , maar die muts en ik ??? éém pot nat hé !!!
    *grin* …….tot grote ergernis van velen hoor ..
    maar zelfs op mijn trouwdag , had ik een hond
    achter me aan(lag ook op sluier) ……. men went vanzelf ..
    leen is ………………..hond bij zich ;)

  5. Leuke foto’s, maar bij mij in de buurt zijn we ze toch liever kwijt dan rijk, want je blijft in het voorjaar tuinmeubilair, etc. schoonmaken, want ze wonen hier in een conifeer en met een nest dan laten ze nogal eens het nodige vallen en dat is niet mis.
    Op zich mooie dieren en jouw foto’s van een koppeltje zijn heel lief!
    Groetjes

  6. hihi
    ik hoor de ene al tegen die andere zeggen….
    zal ik jouw tailfeather es effe sjeeken sweetie:-)

    love is in the air tiny:-)

    OT
    jammer van die muisjes hé, maar ehhh een uiltje moet ook eten ….

    xxx

Geef een reactie

