grijs

17 thoughts on “grijs

  1. Het is toch een prachtige serie geworden Tiny.
    Vooral de derde foto is erg mooi met die meeuwen!
    Het wordt vanzelf Lente..en zomer :-)
    Straks krijgen we het weer heel warm, en dan willen we weer zo’n grijze dag om af te koelen.

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

  2. Grijs, maar ik zie ook een flets zonnetje als een sterretje. Mooie foto’s. En ook leuk die troep meeuwen!
    Hier was het vandaag eerst regen, heel even zon en dan een wat dreigende middag, waarna alweer regen.
    Groetjes
    OT Heb je mijn “vakantiemailtje” ontvangen?

  3. Zeker de tweede foto zou ik toch niet grijs willen noemen.
    Je laatste lucht is zeker grijs, maar de rondvliegende meeuwen maken er toch een fleurig plaatje van.
    Maak er een mooi weekend van, Tiny!

  4. Wel grijs, maar niet grauw!!!
    En het groen piept er ook al weer tussendoor en heb je die temperatuur vandaag gezien??? Die komt bij ons al weer boven de 10º uit ☺ ☺
    Terwijl ik dit typ breekt bij ons de zon door, dus ik ga maar eens een fotorondje doen….lijkt me heerlijk!!!
    Een heel gezellig weekend gewenst vanuit Bathmen ☺

Geef een reactie

