Koolmees en Huismus

Koolmees

Huismus (mannetje)

14 thoughts on “Koolmees en Huismus

  1. Je hebt ze weer prachtig gevangen Tiny.
    Ik zag ze ook al weer scharrelen op het gras.
    Dus het bijvoeren is zo gedaan.
    De vlinder is heel mooi en hoop dat we ze gauw weer zien fladderen.
    Groetjes:) Aly

  2. Zo die staan er gezellig op Tiny.
    Vooral het huismus mannetje, mooie scherpe opname!

    Had jij mijn log helemaal bekeken? ( zomaar een vraagje :-) )

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

  3. Hoi Tiny,
    Ja de koolmees en de mus….
    zeker deze winter zijn het je huisvrienden zowat,
    want telkens komen ze eten en dat geeft steeds weer
    een mooi gezicht.
    Fijen dag.
    gr.
    Ton

  4. Vooral de foto van het koolmeesje vind ik erg mooi vanuit dat lage standpunt.
    Hier zijn de musjes op dit moment druk bezig om de laatste zaadjes rond de voederplek op te peuzelen.

  5. De Koolmees is hier ook kind aan huis, maar de mus is bijna een buitenaards wezen ☺…die zie ik heel weinig, helaas.
    Mijr bij jou kan ik hem heel rustig bekijken…hij vliegt toch niet weg, haha…

Geef een reactie

