Veenpark in Drenthe

IMG_5041

IMG_5043

IMG_5046

IMG_5047

IMG_5042

IMG_5044

IMG_5127

IMG_5206

IMG_5280

Wat hadden we een mazzel, dat het helemaal niet druk was afgelopen zaterdag in het veenpark.
Kwam waarschijnlijk omdat het tot een uur of twaalf regende, als je een dagje weg wil ga je meestal ’s morgens al.
Maar omdat we er zo dichtbij wonen, ff op buienradar gekeken en zagen dat het weer beter werd, dus toch gegaan.

Het veenpark ligt dus in Barger Compascium ( gemeente Emmen)
Was er twee jaar geleden een keer geweest en zag dat er wel wat dingen verandert waren, sommige winkeltjes waren veranderd, de koopwaar anders.

Om te fotograferen was dit ideaal, hoefde nergens te wachten tot de mensen uit beeld waren, ook in de huisjes kon je op je gemak rond kijken, leuk om te zien.
Hier over morgen meer.
Mijn archief is weer goed gevuld ;-)

17 thoughts on “Veenpark in Drenthe

  1. Mooie foto’s Tiny!
    Bijzonder het dat er zo rustig was in de vakantieperiode, maar dat zal inderdaad wel door het weer komen. Je hebt er in ieder geval lekker op los kunnen fotograferen, heerlijk!

    groetjes en fijne avond!

  2. Ziet er goed uit dat park. Ook deze serie is weer de moeite waard! Ik hoop dat ik het kan gaan bekijken in mijn vakantie, maar dat wordt misschien een beetje onzeker. Vanmiddag met de huisarts kontakt gehad over de voortdurende klachten: dus naar de reumatoloog, het begin van het medische molen. Dus afwachten maar.
    Wat is buienradar toch een handige iets. Daar heb ik al zo vaak plezier van gehad!
    Groetjes

  3. Die buienradar heb ik op mijn bureaublad staan en
    kijk er heel vaak naar en zeker als ik weg moet.
    Mooie serie heb je van het veenpark gemaakt en
    ik ben benieuwd naar de rest van de foto’s.
    Deze zijn in elk geval de moeite van het bekijken waard.
    fijne avond nog, groetjes thea

  4. Ideaal als je zo dicht bij woont.
    Ben er nog nooit geweest.
    Ziet er wel mooi uit.
    De draaibrug op de foto hadden wij ook bij ons in het dorp.
    Allemaal verdwenen, zonde vind ik.

    Groetjes.

    OT: Nee, Ria niet gezien. Zag dat ze om 13.15 al binnen was.
    Toen stonden wij net aan de route.

  5. Hahahahaha leuk dat je archief weer volgeboekt zit!
    Die van mij ook………zat nog vol en gisteren zijn we
    teruggekomen uit Toscane!

    Wat mooi dit Veenpark, had er nog nooit van gehoord
    maar zo te zien beslist een bezoek waard! Dat is het leuke
    van weblog: je krijg (te)veel ideetjes : -))

    Groetjessss,
    beuzeblaadje

  6. Jij hebt aardig wat attracties binnen handbereik Tiny.
    Geen lange reistijden…je kunt direkt aan de slag met je camera.
    Je bofte met het mooie weer.
    Een schitterend park…ik kende het ook niet, maar wil er best een keer een kijkje nemen.
    Slaap lekker.
    Groetjessss….Ria.

  7. Leuke serie van het veenpark Tiny. Wij zijn daar regelmatig met onze jongens geweest.
    De laatste jaren niet meer, want ze gaan niet meer mee.
    Ik mis wel het paard dat de boot trekt.
    Is het tegenwoordig een fluisterboot -ofzo- geworden?
    Groetjes Jan W

Geef een reactie

