Schönbrunn

IMG_9074

Weer zo’n prachtig slot met een hele mooi tuin.
Heb deze keer alleen door de tuin gewandeld. Niet naar boven naar de Gloriëtte gegaan. En ook niet in Schönbrunn binnen geweest. Heb het de vorige keer al gezien, heel mooi. maar je mag er niet fotograferen en al met al zijn al die bezoekjes aan musea en kerken best duur.
Wenen is zoiezo vrij duur. ’n kop cappucino in het centrum met uitzicht op de Stephansdom € 4,25 dan heb je er nog geen heerlijk gebakje bij. Want ook die moet je proeven daar ;-)
Je kan vanuit de tuin zo richtig dierentuin lopen, ook heel mooi. Maar was veel te warm.
Maar Wenen is voor mij een kijkje nemen bij Schönbrunn.

IMG_9213

IMG_9102

IMG_9207

IMG_9154

IMG_9209

IMG_9208

IMG_9084

IMG_9155

IMG_9184

IMG_9200

10 thoughts on “Schönbrunn

    • Mijn moeder ook Klaproos, gelukkig heeft ze het nog mee mogen maken dat we er heen zijn geweest, wat hebben we genoten, foto’s zijn me heel dierbaar.Gaf me ook wel een dubbel gevoel er nu met kleindochter in de kinderwagen te lopen.

  1. Ik ben even aan jouw hand meegelopen door die prachtige tuinen en langs die indrukwekkende gebouwen.
    Je zou er ogen tekort komen!! Wat mooi allemaal.
    Maar toen kwam ik uit bij je kleindochter. Wat een schattig kindje toch.
    Het zal een heerlijk gevoel geven om je eerste kleinkind in je armen te houden….
    Fijne avond nog en groetjessss…Ria.

Geef een reactie

