Vergeet je nietje…

Prettig weekend en fijne moederdag !

20 thoughts on “Vergeet je nietje…

  1. Het bloemetje ziet er zonnig uit, maar toch zie ik een paar druppeltjes…mooi hoor.
    Moederdag…daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht :(
    OT: Ja…hoe de vloer er onder je laminaat uitziet is een verrassing.
    De plavuizen bij ons lagen er 30 jaar in, maar ik hoor nu, dat het ook na 10 jaar los kan komen.
    Voor jullie te hopen, dat de vloer het wél houdt. Inmiddels zijn de plavuizen in de kamer bijna allemaal verwijderd.
    Nu de keuken en de hal nog.
    Nog bedankt voor je uitgebreide mail.
    Fijn moederdagweekend gewenst.
    Groetjessssss…. Ria.

  2. Met alle reclame etc. kun je er bijna niet omheen.
    Dit lieve vergeet je niet(je) is wel het mooiste manier om hiervoor aandacht te vragen.
    Fijne zondag én moederdag wens ik je.

  3. Hallo Tinie, een mooie opname van je Vergeet je Nietje met regendruppels.
    voor jou ook een fijne Moederdag.

    Groetjes Tonnie

  4. Ik zei net tegen mijn man, de eerste moederdag zonder zijn moeder en mijn moeder wonend op een andere plaats.
    Een klein druppeltje, traantje is hier wel op zijn plaats.
    Mooi neergezet, Tiny.

  5. Ik ben wel geen moeder, maar toch een bloemetje gekregen. Is toch leuk.
    Was wel even wennen voor jou, maar ik denk dat je kinderen jou niet vergeten zijn.
    Groetjes uit een nog zonnig, maar winderig Tilburg.

Geef een reactie

