Ga even een stapje terug doen met bloggen, kost me even teveel tijd op het moment.
En het weer zit niet mee in de vrije weekenden, dus ben wat aan het klussen in huis vast.
Geen tijd om foto’s te maken of erop uit te gaan.
Vanaf sept is mijn contract afgelopen, dus zit dan zonder werk.
Dus ben heel druk met andere dingen.
Zal dus ook minder reageren op jullie logs, blijf wel kijken.
Maar het reageren kost me zoveel tijd.
Dus houd het voorlopig bij de weekenden dat ik foto’s plaats.
Wacht nu op de zon zodat ik naar buiten kan ;-)))

31 thoughts on “

  1. Hallo Tina
    Natuurlijk blijven we kijken..doe maar rustig aan.Bloggen moet fijn blijven .Wat het weer betreft..rot om van te balen ..het zullen vandaag als we tussen de regen door kunnen dwalen..regenfoto’s worden.
    Tot gauw

  2. Hoi Fred,

    Het weer is bar en bar slecht, je zult inderdaad wel druk hebben en krijgen met belangrijkere zaken.
    Je weekend foto`s hou ik in de gaten.
    Veel succes verder…..
    Een mooie collage van de bloementjes.

    groetjes Tonnie

  3. Als het goed is vanaf dinsdag meer zon, ik wens je daarnaast sterkte met het klussen (kan je ook foto’s van maken) en belangrijker bij het zoeken naar een nieuwe baan… En dan de foto’s, ik vind het een hele leuke, zo deze drie, dezelfde bloem maar dan in verschillende kleuren…

  4. Je bent niet de enige. Het wordt steeds stiller in weblogland. De rage is over haar hoogtepunt heen, denk ik. Maar we zijn er wel vrienden door geworden (allemaal) en dat blijft. Dus we verliezen elkaar niet uit het oog! Succes met alles wat je gaat doen.

  5. Ik ook wel terug hoor, vind het veel te leuk.

    Het fotograferen en het bloggen, maar helaas weinig tijd nu.
    Werken is niet het probleem , maar kost zoveel vrije tijd :-)

  6. Succes met alles met wat je gaat ondernemen Tiny. Bloggen moet wel gezellig en leuk blijven.
    Iedere week wat plaatsen is wellicht dan wel zo fijn.
    fijne zondag.

  7. Succes met het zoeken van een nieuwe baan. En….blijf gerust een kijkje komen
    nemen en t.z.t. verneem ik wel als je weer terug in blogland bent.
    Fijne tijd.
    gr.
    Ton

  8. Wat vervelend dat je straks zonder werk zit.
    Je moet de dingen doen die nodig zijn en de dingen die je leuk vindt. Bloggen is maar bijzaak. Het ga je goed! En een hartelijke groet van Jetske

  9. Ja soms zijn andere dingen belangrijker. De zon schijnt in ieder geval vandaag dus dat is alvast voor elkaar. Nu nog een baan voor jou maar dat zal wel niet meevallen, veel succes in ieder geval bij alles!
    Mooie Korenbloemen op je foto’s!

  10. Wat verevlend dat je zonder werk komt te zitten
    Hoop dat je snel iets anders vindt
    Dat je het rustiger aan gaat doen met web-log kan ik mij voorstellen want het kost veel tijd om iedereen te beantwoorden.
    Je foto’s van hier onder van de vorige dagen mogen er zijn
    We zien je wel weer

  11. ik blijf je ook altijd volgen tiny al is in weekeinde ,site en blogs kosten veel tijd soms even rustiger doet goed.ik wens je succes met alles wat je doet groetjes corina en mooi de 3 kleurtjes van de korenbloem zoveel zie je ze niet meer

  12. We zitten toch wel vaak op de zelfde golflengte Tiny, Ook ik heb het vreselijk druk met andere bezigheden. Ik wens je heel veel succes met het zoeken naar ander werk. Neem zo af en toe ook even de tijd om te genieten. Wat betreft de korenbloemen ook deze doen het wat rustiger aan. Fijn dat je ze ons nog in hun volle pracht laat zien.

  13. Je moet doen wat voor jou het belangrijkste is Tiny, en ik begrijp je maar al te goed. Naar om te lezen dat je contract niet wordt verlengd :-(

    Groetjes, Helma

  14. Succes met het `andere` werk.
    En thuis zal ik een feed aanmaken, zie ik meteen als je weer terugbent, net als ik !
    Groetjes uit de regen ;-(

  15. Ik begrijp je helemaal Tiny, het reageren kost heel veel tijd (is natuurlijk ook wel leuk), en die tijd moet je maar hebben. Mij lukt het ook niet altijd en ik voel me ook altijd schuldig naar de mensen die wel een reactie bij me plaatsen. Och, we komen gewoon bij elkaar op “bezoek”, en hebben we tijd, dan plaatsen we wat en anders niet!! Fijne zomer!!

  16. Doe het maar rustig aan Tiny, bloggen moet ook geen verplichting worden.
    Echt balen dat je zonder werk komt. Ik hoop dat een leuke job op jouw pad komt.
    Fijne avond!

  17. @ de temperaturen waren moeilijk in te schatten omdat de luchtvochtigheid erg hoog was, maar het gemiddelde moet ergens rond 35° gelegen hebben.

    de airco op onze hotelkamers stond dag en nacht op 25° en als we de kamer binnenstapte was het alsof je een koelkast inging, zo koud. ;-))

    andersom viel de hitte als een blok op ons, eenmaal je de deur van je kamer opende.

Geef een reactie

