Rara

Wat voor vogeltje is dit ??

25 thoughts on “Rara

  1. Ja Tiny dit is een groenling volgens mij…
    Heb altijd een paartje van deze vogels in de tuin.
    De roodborst is meestal alleen, de mussen zijn met een groep, en de groenlingen heb ik altijd per twee…grappig hé :-)
    Prachtige foto, een beetje verscholen maar toch herkenbaar.

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

  2. Het is een mooi gezicht om die vogel tussen die strakke lijnen te zien staan. Volgens mij is het een groenling die op de uitkijk staat of er haast weer wat verse voorraad wordt gestrooid en ophangen in je tuin … ;-)

  3. Het is een vinkachtige maar welke…
    en ik denk zo te zien aan dat beetje geel en groen bij zijn snaveltje en rond zijn oogje… dat het een groenling is… weet het eigenlijk wel zeker… maar je weet het nooit hè Tiny… hahahaha
    Lieve groetjes Anna en Trouwens een hele leuke foto van dit vogeltje !! Knuffff

  4. Grappige foto van dit vogeltje.
    Hij is vast de makelaar :-))
    Leuk he het vogelvolk had ik vanmiddag ook in de tuin..
    Ze zien mij op een of ander manier bewegen terwijl ik mijn adem in hou…
    En weg zijn ze weer.
    Misschien moet ik een nieuwe camera met telelens overwegen??
    :-)))
    Ga het dit weekend er maar voor zitten (achter het raam) LOL
    :) Aly

  5. Ik denk ook aan een groenling of een vrouwtjes vink. Het is dezelfde familie in ieder geval, maar omdat ik het lijfje niet zie, kan ik het niet met zekerheid zeggen. Vink of groenling, leuk om dit vogeltje in je tuin tegen te komen.
    groetjes Ghita

  6. Weet bijna zeker dat dit een groenling is.
    Wat geweldig al deze foto’s!!
    Waar wonen jullie dat de vogels zo makkelijk over de vloer komen?
    Veel succes ermee!!
    Gr. Mirjam

Geef een reactie

