Distelvlinder Hortus

hortes haren 057

hortes haren 231

hortes haren 234

13 thoughts on “Distelvlinder Hortus

  1. Wat heb je die mooi gekiekt!! goh, ik heb vrijdag ook een distelvlinder op m’n site gezet, maar als ik die van jouw zie is dat echt met een fotografisch oog gebeurd! dat kan ik zien:; maar goed verschil moet er zijn, ja hoor, en ik ben meer een tuinvrouw. ik geniet van je site! groet Diny

  2. Wat een leuk vlindertje is dat toch. Op het moment zie ik die niet veel meer, maar in het voorjaar heb ik die verschillende keren mooi kunnen fotograferen.
    Gave foto’s heb jij van het beestje gemaakt. Vandaag niet echt foto- of fietsweer (18 mm in de regenmeter!), dus me maar op het maken van een fotoboekje op de pc van mijn vakantie in Zeeland gestort. Is geupload (Kruidvat) dus altijd weer spannend hoe het in het echt wordt!
    Groetjes

Geef een reactie

