Weer eens een blog maken.
Veel gebeurd en ook weinig. De camera weinig gebruikt de laatste tijd, in de tuin begint het allemaal weer een beetje te groeien, de kikkers en vogels zijn weer volop van de partij.
Maar het wil niet echt met mijn voet, dus zal in juni weer onder het mes moeten, wat dus laatst in Okt niet gebeurd is moet nu wel gebeuren. De enkel word vast gezet. De orthopeed zei al had ik het toen maar gedaan, maar goed dat is achteraf, hij hoopte met het schoonmaken van de enkel dat ik pijnvrij was, niet dus, dus weer een MRI.
Zag er niet goed uit, dus wat moet dat moet had het een jaar willen uitstellen, maar was geen optie, de pijn word alleen maar erger. Maar heb goede hoop dat het goed komt.
Er zijn ergere dingen, maar lastig is het wel, een vooruitzicht van 12 weken gips en dan fysio.

Maar ga voor die tijd nog wel wat leuke dingen doen en ben pas terug uit Oostenrijk waar ik mijn kleindochter weer heb gezien. Was ook te lang geleden. Maar zoonlief zat midden in een verhuis van Wenen naar Gerasdorf bei Wien.
Een leuk dorpje 15 km er vandaan.
Inmiddels is het al een heel dametje, dat dotje ;-)
Zo leuk en grappig !!

Heb natuurlijk ook weer volop in Wenen rondgekeken, dat ging goed, mooi openbaar vervoer, overal roltrappen en liften dus heb er wel van genoten.
Er is daar nog zoveel te zien, hebben weer een museum bezocht de donautoren en het oude reuzenrad. Foto’s volgen.

11 thoughts on “

  1. ohhh jeetje tiny, dat klinkt allemaal niet erg goed,
    je kleindochter is er van gaan huilen..
    en jij maakte er een supermooie collage van ,
    ik wens je bij voorbaat al heel veel beterschap en hoop dat het allemaal mee mag vallen,

    xxx

  2. Ik had alles natuurlijk al op FB gezien en gelezen maar die foto van jullie samen is toch zo leuk!
    Vervelend dat je voet steeds meer pijn gaat doen dan kan het nog lang duren eer het juni is, sterkte er maar weer mee!

  3. Een prachtige collage van je kleindochter, Tiny.
    En wat kijkt ze lief naar oma…neusje, neusje :)
    Sterkte met je voet…een langdurige geschiedenis.
    Ik weet er alles van! George is geopereerd aan z’n rug, maar moet waarschijnlijk ook opnieuw.
    2 Schijven vastgezet en nu is de volgende schijf versleten :(

  4. Leuke foto’s van je kleindochter, Tiny, het is echt een dotje. :-)
    Balen dat het met je voet niet opschiet en dat opnieuw onder het mes moet. 12 weken gips lijkt me allerminst een pretje, maar het is zoals je zegt: wat moet, dat moet!
    Ik wens je veel sterkte voor de komende tijd!

  5. Achteraf zeg je dat makkelijk omdat nu is gebleken dat je er niets mee bent opgeschoten. Maar een enkel vastzetten doe je ook niet zo maar lijkt me.
    De compilatie van je dotje is echt mooi geworden. Maar oma met kleindochter samen is ook heerlijk om te zien.
    Sterkte Tiny voor de komende tijd!

  6. Het is al een tijdje geleden dat ik je blog heb bezocht, ik zal eens op Facebook gaan zoeken om je uit te nodigen, het zit je niet mee met je enkel.
    Wat is Dotje een mooi meisje, daar kun je als oma zo van genieten.
    Veel sterkte voor de komende tijd.
    groetjes Tonnie

  7. De foto’s van en met je kleindochter zijn prachtig. Daar kun je kracht uithalen tijdens de periode van wachten in het gips en daarna de revalidatie. Maar ook nu, terwijl je zo’n last van de enkel hebt. Hoe meer afleiding hoe beter. Geniet tot juni nog van de dingen die je wilt doen!

  8. ja, een dotje is het wel, die kleindochter van jou! :-))
    wat is ze intussen groot geworden, tiny!

    oh wat erg voor jou dat je weer onder het mes moet! :-((
    als dat de enige oplossing is om van je pijn verlost te zijn, zal het een hele opluchting worden, tiny! al ga je enkele weken in het gips, dat heb je er dan graag voor over, niet! ;-))

    veel sterkte, hoor!

Geef een reactie

