Update

Even een update na de operatie.

Is meegevallen en tegengevallen… de meevaller was dat ze de enkel niet hebben vastgezet.
Alleen het enkelgewricht hebben schoongemaakt (artrose) en een botuitstulping hebben verwijderd.
Helaas waren ze er vanuit gegaan dat de enkel werd vastgezet, dus heb een wond aan de buitenkant van mijn enkel een winkelhaak van 8 x 8 cm, terwijl het middels een kijkoperatie hadden kunnen gebeuren en met 2 sneetjes van 3 cm…jammer natuurlijk, want dit zorgt wel dat het genezingsproces langer is.
Voordeel was dat ik maar 2 weken gips had, dat niet belast mocht worden, vervelend maar ben die weken wel door gekomen.
Heb nu inmiddels 2 weken krukken en mag gaan oefenen, maar dit is allemaal nog heel pijnlijk. Dus allemaal nog rustig aan..
Over 3 weken weer op controle bij de orthopeed.

Kom dus nog maar weinig buiten en wandelen in de natuur is met krukken niet handig en dat is toch het liefst wat ik doe.
Gelukkig krijg ik veel foto’s en filmpjes van kleindochter Annika en dat doet me goed en wil daarvoor zeker mijn uiterste best gaan doen om eerdaags richting Wenen te gaan. Ze gaan eerdaags verhuizen en wil graag naar Annika en het huis en mooie omgeving ( net iets buiten Wenen ) gaan bekijken.

Verder blog ik momenteel erg weinig, reageer ook even weinig.Tijd genoeg maar even weinig zin. Komt wel weer.

Annika nov 2013 2

Annika  nov 2013 1

Annika 111 dagen oud, wat een dotje…

16 thoughts on “Update

  1. Omdat ik je op facebook volg wist ik dit natuurlijk allemaal al maar het blijft vervelend dat je niet uit de voeten kunt, maar geduld is een schone zaak en moed houden hoor!
    De kleine Annika is een prachtig meisje met een lieve ontwapenende lach, fijn dat je zelfs op afstand zo van jaar kan genieten!
    Kalm aan Tiny en sterkte ermee!

    groetjes van Ank

  2. Wat een pracht van een meid
    Jammer dat het tegen gevallen is
    Nu maar hopen dat het weer goed komt.
    p.s Zelf ben ik gevallen met de fiets heb mijn scheenbeen verbrijzeld. Moet 6 weken stil zitten(mag beslist niet er op staan) om te kijken of het goed geheeld is zo niet dan kont er een nieuwe knie . Tenminste dat vertelden ze me toen. Volgende week weet ik meer.
    Tiny ik wens je sterkte en veel beterschap

  3. wat een prachtig kindje is het toch tiny,

    doe maar kalm aan vrouwke, gij weet dat wij wel wachten hé:-)

    knap eerst maar eens helemaal op ,

    dikke knuffel vanuit een windering neerkant
    xxx

  4. Een heerlijke kleindochter. Voor dat lachje wil je zeker wel je best doen met oefenen. Om dat snel zelf te kunnen zien. En dan in een tijd dat het niet zo heet is, zodat je niet oververhit samen met Annika op de foto kunt.
    Succes met oefenen. Hopelijk verdwijnt de pijn snel, zodat je volop je oefeningen kunt doen!

  5. Vervelend dat de operatie deels is tegengevallen, Tiny. Het genezingsproces zal daardoor inderdaad wel wat langer duren, maar beter laat dan niet!
    Dus, die prachtige kleindochter van je is alweer 111 dagen … Dan zie ineens weer hoe snel de tijd gaat. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er naar uitkijkt om die kleine meid weer even jn je armen te kunnen sluiten. Succes met je oefeningen en van harte beterschap!

  6. Vervelend dat je toch zo’n grote wond hebt, maar al het andere is natuurlijk wel positief!
    Ik ken het gevoel..
    Je wil zoveel doen… maar doet het niet, terwijl je er eigenlijk wel alle tijd voor hebt..
    Wat een dotje die Annika!

  7. Een vriendelijk mooi meisje.
    Jammer van die grote snee. Het lijkt me wel gunstiger dat de enkel niet vastgezet is.
    Sterkte ermee en ik zie je vanzelf weer verschijnen.

Geef een reactie

