Landgoed – Borg Verhildersum in Leens (Gr)

IMG_0482
Afgelopen zaterdag een dagje met dochterlief weggegaan. Nu kon ik nog uit de voeten.

IMG_0430
Maandag zou ik bericht krijgen wanneer ik geopereerd word aan mijn enkel, en ben dan wel even zoet. Donderdag 3 okt is het zover, na maanden wachten de eerste weken veel rusten en 12 weken met krukken stuntelen.

IMG_0435
Het is niet anders, dus maak er maar het beste van.

IMG_0440

Vandaar dat we nog even een dagje zijn weggegaan en we bekijken dan het liefst een Landgoed of borg in de buurt en die zijn er genoeg.

IMG_0459
Deze keer zijn we naar Leens gegaan naar landgoed Verhildesum, prachtig landgoed met mooie tuin en het was ook van binnen te bezichtigen.
IMG_0502

In het koetshuis was een sfeervol restaurantje ingericht, dus heerlijk gegeten daar.

IMG_0485

De tuin was prachtig,hoewel er nu weinig in bloei staat. Er stonden veel mooie beelden.

IMG_0487
Het is zeker de moeite waar om een keer terug te gaan.

IMG_0490
Ook binnen was het genieten, van de meubels de keuken en de mooie oude slaapkamer met hemelbed.

IMG_0492

IMG_0494

IMG_0495

IMG_0498

|Voor meer informatie – http://www.verhildersum.nl

17 thoughts on “Landgoed – Borg Verhildersum in Leens (Gr)

  1. Een prachtige borg met een heel mooi interieur. Een bezoek waard.
    Uit eigen ervaring weet ik dat je heel snel aan je krukken went. Het maakt natuurlijk wel verschil dat jij je voet moet ontlasten en ik de heup. De voet lijkt me wel lastiger.

  2. Dat ziet er schitterend uit en je laat ons echt van alle mooie dingen meegenieten. Opvallend die blauwe kroonluchter! Mooie foto’s van binnen naar buiten!
    Nogmaals veel sterkte met operatie en herstel daarna!

  3. Nou kom ik toch al mijn hele leven in Groningen, maar je raadt het al: dit heb ik nog nooit gezien. Wat mooi is het daar, binnen en buiten. Die blauwe schalen en dat bed………hoewel een bed me momenteel wel een beetje gaat tegen staan. Maar ja, we hebben geen keus, hé? Jij gaat hetzelfde meemaken, eind van de week. Alvast sterkte gewenst en een spoedig herstel. Des te eerder kan je weer lekker mooie plekjes bezoeken!

Geef een reactie

