Wenen

IMG_8820
Zomaar wat losse foto’s uit Wenen, van prachtige gebouwen zoals de Petruskircke, de Karlskirche, Staatsoper, je raakt er eigenlijk niet uit gefotografeerd.Zeker als je op de details van de gebouwen let. Echt heel mooi.

IMG_8868

IMG_8875

IMG_8887

IMG_9222

IMG_9292

IMG_9298

IMG_9300

IMG_9301

IMG_8859

IMG_8860

Gelukkig heb ik genoeg foto’s gemaakt ook met de kleindochter, na thuiskomst gaf de SD card van Mans een foutmelding aan, weg bijna 800 foto’s Wenen.
Alleen heb ik nu niet een foto van mij in de stad Wenen, op zich is dat niet zo erg. Want stond overal met een rood bezwete kop op ;-)

14 thoughts on “Wenen

  1. Vreselijk jammer van die foto’s van Mans, wat zal hij gebaald hebben.
    Je laat hier een mooie serie foto’s zien, wat een weelderige gebouwen, iets waar Wenen om bekend staat. Dat gebeeldhouwde torentje met de gouden vogels valt me in het bijzonder op.
    Fijne dag!

  2. Weer een serie met prachtige gebouwen en details! Het was dan wel heet, maar de strakblauwe hemel geeft de foto’s een extra feestelijk tintje.
    Jammer van de kaart. Hopelijk kan iemand er toch nog iets van afhalen. Een foto van een ‘rode’ oma met kleinkind kan ondanks de roodheid toch mooi zijn.

  3. Terwijl ik al die mooie foto’s van Wenen onder een strakblauwe lucht bekeek, zal ik me af te vragen of er wel tijd was overgebleven voor je kleindochter, maar dat viel mee, las ik later.
    Jammer van dat kaartje, maar daar zou ik toch zeker nog even mee naar een fotograaf of een goed computerzaak gaan. Er zijn allerlei programma’s waarmee de foto’s mogelijk nog (gedeeltelijk) te redden zijn.

  4. machtig mooi tiny,
    mans kan zijn hartje hier ophalen, maar ik begrijp dat je vreselijk baalt, want ja, je eigen foto’s zijn nét effe anders natuurlijk,

    een goeie reden om terug te gaan:-)

  5. Pingback: Wenen | TIMA NATUURFOTOGRAFIE | Wenen | Scoop.it

Geef een reactie

