Havixhorst in De wijk

IMG_4264

Zo mooi als het weer was in Dwarsgracht, op de terugweg even langs Havixhorst in de Wijk gereden. Hier leek het wel herfst.

IMG_4263

We gingen nog even een kijkje nemen bij de lokkerij in de Wijk, gelegen achter het Havixhorst. Altijd mooi om zoveel ooievaars op hun nest te zien.

IMG_4275

IMG_4284

IMG_4287-001

Tijdens het wandelingetje richting lokkerij, kwamen we deze pony’s tegen.

collage pony

Zo komisch, hun nieuwe kapsel.

539097_361276737322370_1319874594_n

Ik heb om deze zo gelachen, zou het een nieuw model kapsel zijn.
Dat noem ik nu een pony knippen ;-)

16 thoughts on “Havixhorst in De wijk

  1. Ik zal wel kippig zijn, maar ik zie geen ooievaars.
    Jan vertelt dat hij vroeger naast dat huis heeft gewoond en dat zijn oudste dochter met een van de dochters bevriend was.
    Speciale kapsels hebben de pony’s. Doet me denken aan een bloempotmodel.

  2. Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper! Wat een coupe! Zeker eentje die bij zwart bij klust. Je ziet het altijd gelijk! Mooie foto’s, Tiny!

  3. De Havixhorst is een prachtig onderkomen. We hebben daar een keer een feest gehad.
    In 1982 had ik in de opleiding tot verpleegkundige psychologieles van een docente die haar kapsel ook zo had geknipt. ;-)

  4. Wat een vreemd kapsel heeft die pony. Maar het is wel een mooi gebied om te wandelen, zaten de ooievaars nog op hun nesten? Naast de A2 zitten op een bepaald stuk ook altijd heel veel ooievaars die je vanaf de lantaarnpalen gadeslaan. Elke keer als we daar rijden kunnen we ze weer bewonderen!
    groetjes Mickey

  5. Net zoals kleuters hun eigen haar wel eens knippen tot verdriet van hun mama( maakte ooit mee dat een meisje uit mijn klas met lange haren ’s morgens verscheen met een assymetrisch gek geknipt kapsel) is hier misschien ook wel een kind aan de slag geweest

Geef een reactie

