, roodborst

Heb een nieuwe camera, de Canon SX 50 HS. Dus even de vogeltjes die in de tuin kwamen op de foto gezet.
Veel meer zoom, kom er nu echt dichtbij. Foto’s zijn aanklikbaar voor een groter formaat. Vind de foto’s op mijn blog eigenlijk vrij klein, ga eens kijken hoe ik dat kan veranderen. Anders een andere lay out misschien.

IMG_0563 goudvink

IMG_0361 goudvink vrouw

Dacht ik dat ik een koppeltje goudvinken had, vond wel dat ze veel aten. Zitten er vanmorgen 6 stuks in de tuin 3 mannetjes en 3 vrouwtjes. Niet in een keer op de foto gekregen helaas.

gaai

IMG_0609 pimpelmees3

IMG_0615,koolmees

Ben wel tevreden met deze camera. Even wennen weer met de instellingen ect. Dus nu met lekker weer erop uit en uit proberen.

12 thoughts on “

  1. Hoi Tiny,
    Leuk dat je een nieuwe camera hebt. Veel plezier er mee en ik ben benieuwd naar de komende foto’s. Deze zijn in ieder geval heel mooi.
    Fijne avond.
    Gr.
    Ton

  2. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Wat een enorm zoombereik. Daar zul je vast veel plezier aan beleven.
    Deze vogeltjes staan er perfect op.
    Je ziet wat ‘mond op mond’ reclame doet.

  3. Volgens mij heb je een goede keuze gemaakt, Tiny, ik gebruik de voorganger van deze camera al ruim een jaar naar volle tevredenheid. De eerste resultaten zijn de moeite alvast waard. Veel plezier met je nieuwe camera!

  4. zooooooo hey
    dat ziet er geweldig uit tiny, geen gesjouw meer met zware lenzen en camera’s, maar mooi compact en wowwww wat een geweldige kwaliteit zeg, geen vogel is meer veilig voor jou:-)

  5. Gefeliciteerd met de nieuwe camera. Heerlijk dat je zover kunt inzoomen. Dat wordt genieten met jouw vogelfoto’s! Veel plezier ermee. Lekker experimenteren!

Geef een reactie

