Pimpelmeesjes.

Heb een halve kokosnoot met vet en zaden gekocht. Dus weer volop meesjes in de tuin.
Gezellig..
De tijd van de vogeltjes te voeren komt er weer aan. Altijd leuk en ben benieuwd of er nog nieuwe bezoekers in de tuin komen.
Heb de komende tijd weer tijd genoeg om dat in de gaten te houden.

Gaat nog steeds niet goed met mijn hand(en). Krijg links dezelfde klachten als rechts, logisch want die hand is de laatste maanden meer belast.
Maar heb nu last van twee twiggervingers, dus moet nog een keer onder het mes ;-(
Binnen 6 weken gelukkig. Nu valt de ingreep wel mee, er zijn ergere dingen. Maar ben het zo beu dat gedoe.
Daarna word naar de linkse hand gekeken, de orthopeed kan geen twee handen gelijk opereren, moet er ook niet aan denken.
Verder rustig aan doen, moeilijk voor me.

Gelukkig kan ik wel uit de voeten, dus maar meer wandelen om in beweging te blijven. Groei anders dicht ;-)

Helaas lukt het vaak niet om op weblog te reageren, zie de logjes vaak wel.
Dus probeer het vaak later nog een keer.
Dat blijft ook maar duren bij weblog.
Gezellig dag !!

18 thoughts on “Pimpelmeesjes.

  1. Hartstikke leuk om weer vogeltjes in je tuin te krijgen. Ik heb nog niets opgehangen, maar vandaag vlogen er ook koolmeesjes rond. Volgende week maar snel een voorraad inslaan.
    Balen van je handen. Je zou wel eens het eind willen zien, kan ik me voorstellen. Probeer te genieten van alles wat op je pad komt. Met de vogeltjes kun je je uren vermaken.

  2. Gezellig, dat er weer vogeltjes in de tuin komen. Geen wonder ook met die lekkernij.
    Hier zullen ze het voorlopig nog moeten doen met de druiven, de besjes en andere zaden die er in ons tuintje te vinden zijn. Ze moeten tenslotte ook niet te lui worden. :-)
    Wat akelig dat het met je handen niet opschiet, Tiny. Sterkte ermee de komende tijd.

  3. Een voordeel is dat je alle tijd hebt om naar ze te kijken, maar je zou het vast liever anders willen, wat balen zeg. Als je eenmaal behept met de aanleg voor triggerfinger dan is en blijft het een lastig probleem. Sterkte ermee!

  4. Je lekkernijen vinden weer gretig aftrek Tiny. Met al de bezoekers in je tuin hoef je je gelukkig niet te vervelen.
    Wel heel vervelend dat er weinig vooruitgang is met het herstel van je hand en dan nu ook nog je andere hand. Ik hoop dat de komende ingreep wel het gewenste resultaat zal hebben.
    Sterke.

  5. Hallo Tiny prachtige kiekjes van de meesjes.Ik begrijp best wat een miserie handen kunnen geven en wat constante altijd aanwezige pijn met een mens kan doen.Zelf heb ik reumatoïtische artritis in mijn handen en ben verleden jaar ook geopereerd van 2 twiggerfingers en dat blijkt toch in orde te zijn.Ik wens je gauw veel beterschap en veel pret met het observeren en fotograferen van het leven in je tuin.

  6. Er is niets aan te veranderen en hoop dat je snel weer hersteld .
    Ach en als de benewagen okay is heb je leuke verzetjes.
    Zooooooo het lijkt wel feest bij je in de tuin met al het snoepgoed.
    Heb wel wat gehaald maar voorlopig krijgen ze eerst een volkorenbrood met pindakaas :-)))
    Gezellig dat ze weer in de tuin komen hè, Ze vliegen hier ook af en aan ,)
    Sterkte Tiny en een fijne zondag.

  7. goh, tiny, wat een vreselijk nieuws alweer! :-((

    tuurlijk zijn er ergere dingen, maar de pijn waar jij al zo lang mee sukkelt is toch niet niks!

    ik hoop dat die pimpelmeesje voor wat afleiding kunnen zorgen!

    heel veel sterkte!

    fijne zondag,

  8. Ja Tinie, de tijd van voeren komt weer aan, altijd leuk om Pimpelmeesjes te fotograferen zijn zo’n leuke kleine vogeltjes.
    Het blijft zo wel lang duren hé, gelukkig kunt je fijne wandelingen maken voor de afleiding.

    een fijne zondag

    groetjes Tonnie

  9. Ik heb hetzelfde: zere handen waar ik aan geopereerd moet worden (maar ik verzet me er tegen, want ik vond de eerste keer verschrikkelijk) en een tuin vol vogeltjes. Ze vliegen ook steeds tegen mijn raam. Zouden ze gedesoriënteerd zijn? Er hangt nog geen voer, maar de druiven zijn een gewild object. Komen wij er ook mooi vanaf, want ze waren niet te eten. Nu gauw voer bestellen, want dat was ik al bijna weer vergeten. ;-) Mooi geheugensteuntje, die weblog. Beterschap!

  10. Leuk en gezellig de vogeltjes weer in de tuin, hoewel ik eigenlijk de gehele zomer (nou ja wat er voor door ging) vogels in de tuin had. Gooi altijd in de ochtend wat broodkruimels in de tuin en dat eten zo door de dag heen de musjes, mezen en merels wel op.
    Nu hangen ze hier ook steeds aan de vetbol en de pindanetjes en gevulde berkenstammetjes liggen klaar. Dus de vogeltjes hoeven hier geen honger te hebben. Nu niet ziek worden, zoals de merels, waar een akelige besmettelijke ziekte onder heerst, die al aan de grens tussen Duitsland en Nederland zit (overgebracht door bepaalde muggen).
    Groetjes en sterkte met je handen, want wat een ellende. Je bent toch wel lang aan de sukkel (eerst ook nog met je voet). Ik hoop dat je snel geopereerd kan worden, want dan kun je aan het herstel werken.

Geef een reactie

