Krentenbomen in bloei.

Omdat ik nog niet echt aan fotograferen toe kom, heb ik een collage uit mijn archief gehaald.
Supermooi was het daar toen alle krentenbomen in bloei stonden.

Ben nu morgen 3 weken uit de gips, de therapie gaat goed, alleen de vingers blijven dik wat het bewegen moeilijker en pijnlijker maakt. Het weer zit ook niet mee, heb meer last van mijn artrose ook in andere vingers, die ik nu overbelast natuurlijk.
Het heeft zijn tijd nodig zegt men. Ben gewoon te ongeduldig ;-)

26 thoughts on “Krentenbomen in bloei.

  1. Prachtig deze collage van deze witte watervallen.
    Ze staan nu ook volop in bloei maar met de regen,wind en hagel die valt zal het niet lang duren ben ik bang.
    Geduld opbrengen is zo lastig als je hoofd het daar niet mee eens is maar je lijf en bij jou je hand én vingers protesteren. Sterkte met je verdere herstel.

  2. Prachtige collage die je terecht nog eens uit het archief haalt.
    Best lastig om die bloeiende Krentenboompjes aansprekend
    vast te leggen, maar jou is dat hier prima gelukt.
    Hopen dat je spoedig herstelt en tot die tijd veel geduld en
    sterkte gewenst.
    Natuurkieker Coby

  3. mooi zijn ze tiny,
    en als er krenten in staan is het opletten geblazen want dan komen de vogels ze halen hooor,
    heeeeeeeeeeeeerlijk, ik eet ze ook graag, bevatten héél veel vitamine c.

    xxx

  4. Dat “slecht voor de artrose weer” kan ik me alles bij voorstellen. Erg vervelend nu voor jou. Ik wens je zoveel mooie voorjaarszonnestralen toe.

  5. Niet allen de bomen zijn mooi. Het landschap ook.
    Ik ben er nog nooit geweest volgens mij, toch eens kijken.
    Lastig als het herstel niet zo snel gaat als je wilt. Sterkte en beterschap.

  6. Heel mooi de collage van de krentenboompjes. Dat zijn toch altijd enthousiaste lentebloeiers. Maar helaas zijn ze hier al bijna overal uitgebloeid. Dat geldt eigenlijk voor heel veel bloesem. Jammer want dan gaat het alweer zo erg groen worden.
    Ja, geen weer voor artrose en reumaklanten. Het doet bij mij duidelijk overal meer pijn dan gewoonlijk. Dus laat het zonnetje maar gaan schijnen en de temperatuur wat hoger worden.
    Tiny, succes verder met de terapie en hoop dat het straks allemaal wat beweeglijker mag worden.
    Groetjes

  7. Hallo Tinie,

    Een super mooie collage van de krentenstruiken, als ik buiten kijk zie ik er ook een in bloei staan.
    Te hopen voor je dat het spoedig weer helemaal goed komt.
    Ik heb al andere halve week last van een Frozen Shoulder, flink wat medicijnen slikken anders ga ik door de grond van de pijn.
    we hopen erop dat het elke dag wat beter gaat. want het fotograferen kan ik niet missen..

    groetjes Tonnie

  8. Ik kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt Tiny, het duurt ook wel lang.
    Deze foto is in ieder geval nog prachtig om naar te kijken, ook al is hij uit je archief!!
    Groetjes!

  9. Mooie collage van de krentenboompjes!! pijnlijke vingers, weet er alles van, zeer en vervelend! moet je niet even weer naar de zon toe Tiny? wij zijn net weer thuis. groet Diny

  10. Dit zijn zeker nog foto’s uit het Bargerveen, hè Tiny?
    Wat zal het daar nu mooi zijn!
    Geduld is een schone zaak is het spreekwoord, maar ja….het kan ook opraken, hè?
    Ik hoop voor jou, dat hogere temperaturen wat verlichting gaan geven.
    Groetjessss…Ria.

  11. Hoi Tiny,
    Ook al komen de foto’s uit het archief. Het is een genot om er naar te kijken!
    Nog even geduld denk ik en dan kun je weer volop aan het fotograferen!
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

  12. hou de moed erin tiny het komt goed de aanhouder wint en toch erg mooie collage heb je uit archief gehaald het geeft je hoop de lust is er wel nu de rest op ze tijd alle goeds groetjes corina

  13. Warmte hebben we nodig Tiny zodat we er weer op uit kunnen.:-))
    Vandaag was het al een stuk aangenamer en heb een rondje op de fiets gemaakt.
    Heerlijk !!
    Lastig dat het niet gaat zoals je zelf had gedacht.
    Wens je heel veel sterkte en beterschap ook met je verkoudheid.
    Groetjes
    :)

Geef een reactie

