Kikkers 2



Volop kikkers in de tuin, maar iedere morgen de reiger, ben ik minder blij mee.

Update na de operatie aan mijn had.

Gisteren uit de gips gekomen, wat een verlossing na 6 weken. Vanmorgen therapie gehad, viel me vies tegen, nu met een stressballetje thuis oefenen en lekker met de hand in warm water afwassen, geen pannen ofzo, wat bordjes en mokken. Maar dat ging niet geheel zonder pijn. Nog 10 à 12 weken therapie.Heb totaal geen kracht in de vingers en pols.
Zal nog wel weken duren eer ik echt kan fotograferen met de spiegelreflex, heb deze met mijn kleine pocketje gemaakt, maar nog steeds links. Maar goed die gips eraf, lucht al op.
Stapje voor stapje vooruit.

23 thoughts on “Kikkers 2

  1. “Zal nog wel weken duren eer ik echt kan fotograferen met de spiegelreflex”.
    Balen!!!!! maar alles voor het goede doel meid.
    Die kikkers …..totaal geen gene hè…tttttttt

  2. Ja..die reigers zijn er als de kippen bij!
    Dat had ik wel verwacht….
    Je foto’s zijn geweldig, vooral de tweede.
    Ik denk, dat je die met de rechterhand en de spiegelreflex niet beter had kunnen maken.
    Maar ja…je wilt weer volledig aan de slag met je rechterhand, hè?
    Ik hoop voor jou, dat het steeds een beetje beter zal gaan en dat je over een paar maand niet meer weet, dat je in het gips gezeten hebt.
    Fijne avond en groetjessss…Ria.

  3. Gefeliciteerd dat je verlost bent! Niet zo gek dat je hand nog niet wil. Zes weken gips zorgt er wel voor dat de spieren en pezen een stuk minder krachtig zijn. Rustig opbouwen. Je zal zien dat het met horten en stoten gaat, maar wel dat het iedere dag beter wordt.

  4. Mooi beeld van die kikkers die kijken naar wat nog komen gaat… wat een berg het wordt bij jou in de vijver overbevolkt.
    Fijn dat het gips eraf is, rustig oefenen dan komt het vast helemaal goed… maar ja geduld wat dat betreft is ook niet mijn sterkste kant :)
    groetjes

  5. jij wordt wel heel handig in links fotograferen, mooi vastgelegd
    succes met de revalidatie van je hand, zal wat tijd vragen eer die weer volledig meewerkt, maar dat komt wel goed

  6. Ha, je hebt me op het verkeerde been gezet, want dacht kikkers als titel, daar heb ik al op gereageerd.
    Maar dit zijn weer nieuwe kikkers. Nou als je dit met je pocketcamera en links doet dan heb je een prachtig resultaat!!
    De kleine camera’s kunnen soms verrassend goeie foto’s opleveren.
    Nu ik wat later reageer lees ik gelijk je update dat je van het vervelende gips verlost bent.
    Maar je hebt nog een lange weg te gaan met de revalidatie.
    Ik wens je daar veel sterkte mee en hoop dat het toch het gewenste resultaat op gaat leveren.
    Uit dagelijkse ondervinding weet ik hoe pijnlijk gewrichten kunnen zijn.
    Groetjes

  7. Ik vind het knap werk wat je met je linkerhand en met de compact voor elkaar
    weet te krijgen, zo zie je maar weer dat het de fotograaf is die de kwaliteit van
    de foto’s bepaald.
    De tweede foto vind ik super met die enorme klont kikkerdril op de voorgrond.
    Maar goed dat die twee daar achter daar niet alleen verantwoordelijk voor zijn….
    Sterkte met je revalidatie, rustig aan en niet forceren, van je kunsten met
    het kleine cameraatje genieten we ook.
    Natuurkieker Coby

  8. De foto met de kikkers en het dril op de voorgrond is geweldig.
    Dan ben je dus nog een hele poos onder de pannen. Succes met het oefenen, want dat is nu heel belangrijk.

  9. die eerste foto is de max, tiny! :-))

    joepie, jij bent verlost van je gips!
    het spijt me te moeten lezen dat je hand nog zo zwak is en veel oefening en therapie nodig heeft!
    maar ..
    jij bent op de goeie weg en elke dag een beetje dichter bij je volledige herstel!

    heel veel sterkte, tiny! :-))

  10. Hoi Tiny,
    Goed dat je al met de therapie kunt beginnen. Met andere woorden… het aftellen is begonnen.
    Hopelijk gaat het herstel voorspoedig.
    Maar jouw foto’s met de compactcamera mogen er ook zijn!
    Fijne dag…en goed oefenen!!!!
    gr.
    Ton

  11. Je weet je toch wel erg knap te redden met de linkshandige bediening van die pocketcamera, want de foto’s van de kikkers en het kikkerdril zijn prachtig geworden.
    Hopelijk lukt het om die reiger wat uit de buurt van de vijver te houden, al zal dat niet meevallen nu hij dat smakelijke plekje heeft ontdekt.
    Sterkte met de revalidatie van je hand en fijne Paasdagen gewenst.

  12. Super foto’s Tiny al zijn ze met links genomen.
    Wat om in je eigen tuin kikkers te kunnen fotograveren, denk
    alleen dat onze vijver te klein is voor kikkers :-)
    Ik had al gelezen dat je het gips “kwijt” was maar ik had nog
    geen tijd gevonden hierop te reageren. De eerste stap naar
    “van ouds” is dus gezet. Hoewel….. het duurt zo te lezen nog lang
    voor je weer een beetje de “ouwe” bent maar oefening baart kunst!
    Heel veel succes met de revalidatie!!!

    Doeiii,
    beuzeblaadje

Geef een reactie

