Blogpauze 2

Bedankt voor alle lieve reacties en beterschapswensen.

Hier even een update,
De operatie is goed verlopen, alleen werkte de plaatselijke verdoving niet AU AU, dus kreeg er een slaapmiddel bij en was al snel in dromenland.
De rest van de dag pijn en ziek geweest,maar mocht gelukkig naar huis. Heb goede pijnstillers gekregen,dus het is te doen. Achter de laptop op de bank is het wel te doen, het linkshandig typen gaat wel.
Over een collage maken doe ik veel langer nu, maar het gaat. Heb tijd genoeg.
Heb laatst een compact camera erbij gekocht en als ik die ondersteboven houd kan ik linkshandig fotograferen.Moet alleen alle foto’s keren :-)
Al met al is het me niet tegengevallen, moet nog ruim 5 weken gips nattuurlijk, dus ben er nog niet.
Dus nog rustig aan en niks overbelasten.

Kijk wel op logs, maar reageren en veel codes invullen is net iets teveel.
gezellige zondag!

28 thoughts on “Blogpauze 2

  1. Wat leuk om een levensteken van je te krijgen. Rustig ‘uitzieken’ maar. Hopelijk wordt het zulk lekker weer, dat je veel buiten kunt zitten. Energie opdoen in de zon.
    Het werkt best goed nietwaar, foto’s op de kop maken?!
    Ondanks je linkshandigheid heb je weer een prachtige collage gemaakt!
    Heel fijn weekend!

  2. Op de kop fotograferen, waar ken ik dat toch van?
    Je hebt gelijk dat je deze mooie collage toch hebt gemaakt ook al duurt het heel lang. Het is een prachtige collage geworden.
    Sterkte en beterschap.

  3. Sorry dat ik door de problemen met mijn toetsenbord niets van me heb laten horen. Heb nu een oud toetsenbord van mijn broer te leen en kan weer wat.
    Blij te horen dat het al emt al wel is meegevallen. Ik wens je een voorspoeidg herstel!

    groetjes van Ank

  4. Jeetje ik zou al blij zijn als ik met twee “normale” handen
    zo’n collage voor elkaar kreeg. En dat doe jij met alleen
    een linker hand? Mijn complimenten Tiny voor die super mooie
    collage, prachtige kleuren zo bij elkaar! En verder nogmaals
    heel veel sterkte en beterschap!!

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

  5. links fotograferen,
    links typen, ..
    dat kan niet simpel zijn, tiny, maar jij trekt duidelijk je plan, eh! :-))
    jouw collage ziet er (zoals altijd!!!) fantastisch uit!!

    ik ben blij dat je operatie heel goed verlopen is, alleen vreselijk dat de verdoving niet werkte? :-((

    ik wens je een spoedig herstel én alle rust die jij nodig hebt!!

  6. Goed dat je dit al weer kan! En ons al weer een mooie fleurige collage voorschoteld. Maar die bloemetjes verdien jij eigenlijk. Het lijkt nog een eeuwigheid voordat het gips er af gaat. Maar meestal valt het achteraf gezien weer mee.
    Oei te weinig verdoving. Is manlief ook overkomen toen die aan zijn hand geopereerd werd. Is echt au!
    Ik wens je een heel snel herstel toe en dat je straks in de lente weer lekker uit de weg kunt.
    Groetjes en beterschap!

  7. Heel vindingrijk om je camera op de kop te houden Tiny! Ik hoop voor je dat het ergste leed nu geleden
    is en je over een aantal weken er weer vrolijk op los kunt fotograferen! Beterschap en een fijn weekend!
    Oh, de collage is trouwens prachtig, wat een knallende kleuren!

  8. zie dat je iets hebt mee gemaakt tiny en geopereert wens je heel veel beterschap toe veel kracht om te herstellen ik lees dat je foto,s maakt op moeilijke manieren neem de tijd maar ,ik had deze winter ook wat aan mijn arm dan weet je wat je mist met 2 gaat alles beter op allerlei manieren probeerde ik ook en jij ook gr corina alleen kan ik je weblog niet zo goed zien veel valt weg of ligt aan mijn ben al dagen mee bezich nu hoop ik dat deze reactie lukt de foto,s kan ik niet zien jammer

Geef een reactie

