Dooi


Dooi is mooi, dooi is fijn.
Hoop dat het snel lente mag zijn ;-))

30 thoughts on “Dooi

  1. Je wordt er zelfs lyrisch van. Nu het voorbij is mag het van mij ook snel gaan.
    Hoewel het regent de hele middag al en het lijkt wel ijswater!
    Ik hoop dat het met carnaval niet zo slecht is. Ik ga alleen fotograferen, want vieren
    doe ik al lang niet meer.
    Groetjes

  2. Hallo Tinie,

    Ja laat de lente maar komen, ik wil ook weer planten in de tuin gaan zetten, en die het niet overleeft hebben eruit halen, en te hopen dat de vissen in de vijver nog in leven zijn.

    groetjes Tonnie

  3. Zo, van welke dichteres is dit gedicht???
    Maar je zegt het mooi Tiny: nu de elfstedentocht
    niet door gaat mag van mij het voorjaar ook komen.
    Ik ben der helemaal klaar voor :-)
    Mis je het open hakken van de vijver al?

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

  4. Hahaha- je gedicht komt recht uit het hart denk ik zo;-)))
    Ondanks dooi en pompje zit ons kleine vijvertje nog vol met ijs….zal maar eens een gedichtje gaan voordragen daar:-DDD
    Grtjs

  5. Vorst is mooi, maar dooi kan ook heel mooi zijn, Tiny.
    Zeker als je het mag zien, zoals Ank en ik gisteren in Stavoren.
    Je hebt gelijk, het geluid is ook heel indrukwekkend.
    Het kraken en schuiven van de ijsschotsen……
    Ook de verschillende kleuren van het ijs….heel apart!!
    Helaas hebben we een hele korte winter gehad tot nu toe, maar
    iedereen heeft er ten volle van kunnen genieten.
    Van mij mag het nu ook wel voorjaar worden, hoor.
    Ik geniet van alle seizoenen :)
    Fijne avond nog en groetjessss…Ria.

  6. Tiny, ik kom je even een fijne zondag wensen.
    Ik heb met de Kruikenloop al een leuk voorproefje van het carnaval gehad (zelfs bij RTL en foto van de dag bij Omr. Brabant). Gelukkig was het vanmorgen nog best redelijk weer, maar net na de loop wel regen.
    Morgen schijnt het beter te worden en dan hoop ik de Opstoet weer te gaan bekijken in Kruikenstad.
    Groetjes

  7. He dichteres ben je aan het carnavallen?

    Fijne zondag verder!
    Groetjesss,
    beuzeblaadje
    OT: Ik zal je binnenkort weer eens bijmailen, even één sollicitatiegesprek
    afwachten en dan heb ik misschien een heleboel te vertellen :-)

Geef een reactie

