Regenboog


Tussen de vele buien van vandaag even wat zon en een regenboog.

19 thoughts on “Regenboog

  1. Wij waren vandaag in Nijmegen en daar scheen een groot deel van de dag de zon. Op de terugweg hebben we de meest fantastische regenbogen gezien. Ik moest oppassen dat ik niet van de weg raakte bij het bekijken daarvan.

  2. Ik ben jaloers op jouw mooie regenboog. Hier dreigde er een te komen, maar net niet en was ook niet te zien op de foto.
    Maar wat een dag vandaag. Hier aardige ochtend en een middag met van alles wat, maar vooral prachtige wolken.
    Jouw foto is mooi met de regenboog zo net achter de berken!
    Groetjes

  3. Mooie boog, Tiny en als ik goed kijk, zie ik ook nog een tweede.
    Dus twee potten met goud?
    Dacht hier ook een regenboog te kunnen fotograferen.
    Ik stond al klaar met de camera, maar niets te zien.
    Ik heb vandaag wél een hagelbui op m’n kop gehad :(
    WELTERUSTEN.

  4. Hallo Tinie,

    Mooi zo’n regenboog vooral met op de voorgrond de Berkenbomen, en als je goed kijkt lijkt het net of in de hoek nog een regenboog staat.
    Bedankt voor je bezoekje op mijn zoomm.nl
    groetjes Tonnie

Geef een reactie

