Strand Playa del Ingles


Vanaf het plekkie waar het beeld staat, kijk je links zie je dit

Kijk naar rechts en je zag dit, en dit alles op 10 mtr van ons appartement.

Hier ga ik eigenlijk voor, voor zee, strand en zon. Een uniek plekje waar we zaten.
Lekker rustig en het heeft me goed gedaan, je leeft de hele dag buiten.
Sliep er weer prima en heb er energie opgedaan. Zo’n vakantie in de winter naar de zon bevalt ons prima. Zou het iedereen willen aanraden, maar doe dat natuurlijk niet. Word het er veel te druk ;-)))

19 thoughts on “Strand Playa del Ingles

  1. Wat een heerlijkheid daar! De middelste twee foto’s zijn bijzonder fraai. Jullie zaten daar op een heel mooie plekje dat is welduidelijk.

    OT: Wist je al dat mijn oude weblog ook al weer een tijdje vol in bedrijf is?

    groetjes van Ank

  2. Wat een zalige foto’s en ik kan best geloven dat je schoonheid en rust weet te appreciëren.Ik ga nooit meer in de drukke periodes op reis si nds ik gepensioneerd ben.Zou toch al te gek zijn.

  3. Wat een geweldig mooi plekje. Geloof graag dat je daar weer energie hebt opgedaan.
    Ik vind vooral foto 2 met die wolkjes prachtig en ook de laatste. Maar eigenlijk allemaal mooi, want de foto’s geven goed weer hoe mooi het daar is. Je hoeft niet bang te zijn dat ik daar ook kom, want mij krijg je geen vliegtuig in.
    Groetjes

  4. Schitterende omgeving Tiny!
    Fijn dat je weer opnieuw kon opladen, wat wil een mens nog meer :-)
    De foto’s zijn zo mooi helder, dus het weer was ook goed die dag.

    Ik kan je gerust stellen, wij fietsen dit jaar een hele andere kant op :-)
    Dus de plaatsen blijven vrij

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

  5. wat een zomerse beelden, tiny!!!

    wij waren ooit in gran canaria op 2 januari, met dagtemperaturen van 28°! zalig, zeker als je weet dat het thuis de stenen uit de grond vriest? :-))))

    wij verbleven in maspalomas (costa meloneras) en wandelden regelmatig naar playa del ingles (via de wondermooie duinen én .. de ‘bemande’ ooievaarsnesten????) :-))))

  6. Deze beelden geven toch wel het ultieme vakantiegevoel, Tiny.
    Zeker nu hier alles wit is door de vorst, hoewel dat ook wel lekker is, hoor!
    Maar even een weekje snuiven aan de zee bij zomerse temperaturen is wel lekker, hè?.
    Schitterende foto’s, Tiny.
    Fijne dag!

Geef een reactie

