Kleurig en fleurig

Wens jullie ook een kleurig en fleurig weekend.

23 thoughts on “Kleurig en fleurig

  1. Hoi Tiny,
    Jouw foto’s doet me direct naar de zomer verlangen.
    Heerlijk in het zonnetje, een bloemrijke omgeving, korte broek etc. etc.
    Ik kan niet wachten!
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

  2. Dat kun je gerust zeggen. Vooral de eerste foto is prachtig met een zee van bloemen.
    Lijkt me nog mooier in werkelijkheid.
    De laatste foto vind ik heel fraai met de palmbomen boven de bloemen tegen de strakblauwe lucht.
    Groetjes en een fijn weekend.

  3. Ja, zover is het hier nog niet, maar dat moet ook maar niet, de natuur
    is al genoeg van slag. Je blog doet wel verlangen naar de lente.
    Maar stiekem hoop ik ook nog op wat winterse omstandigheden…
    Hoe dan ook, fijn weekeinde gewenst!
    Natuurkieker Coby

  4. Ooit zag ik in Australië de bougainvillea huizenhoog en dat heeft zo’n indruk op me gemaakt!!!
    Ik kan me zo voorstellen, dat jij ook overdonderd werd door deze bloemenpracht.
    Een geweldige eerste foto, Tiny. Geniet van het weekend, hè!
    Groetjessss…Ria.

  5. Wow wat een schitterend gezicht en zo lekker fleurig ook! Prachtige foto die eerste! Zop uitbundig kennen we dat hier niet hoewel mijn Goudsbloemen en Rozen nog steeds in bloei staan ;0)
    Fijn weekend!

Geef een reactie

