Gran Canaria 2

Het appartement waar we zaten, 12 in totaal, dus lekker rustig. Zwembadje erbij achter de palmbomen een promenade met uitzicht op zee.
Als welkomsgeschenk stond er een kerstster op de terrastafel, nu heb ik een hekel aan kerststerren, maar moet zeggen zo tussen de palmbomen en blauwe lucht kleurde hij er goed bij :-)

Uitzicht vanaf de promenade, wilde je aan het strand lopen moest je een hoge trap af.

Een dag een tocht gemaakt met een klein busje waar 8 personen in konden, we waren met 4 busjes en hebben het hele eiland over gereden over smalle weggetjes in de bergen. Je zag er weinig toeristen met huurauto’s, want je moet wel een beetje ervaren chauffeur zijn daar.
Maar wat was het er mooi, zal hier later nog een serie van plaatsen.

Iedere morgen een mooie zonsopkomst, vanuit de tuin van het appartemant te fotograferen en dat maakt mijn dag iedere keer weer goed.
We hebben genoten, zaten een eindje van het drukke en toeristische Playa del Ingles af.
21 graden en mooie blauwe lucht, alle bloemen die zo mooi in bloei stonden, hebben lekker gezwommen en gegeten.
Al met al een geslaagde vakantie en ben weer een beetje tot rust gekomen, na een drukke periode.

Ga wel even iets minder achter de pc, heb ondanks de brace veel last van mijn hand en moet vrijdag naar de orthopeed en hoor wanneer ik geopereerd word.

19 thoughts on “Gran Canaria 2

  1. Wat een prachtige foto’s weer, ik ben er nooit geweest en had er dan ook een andere voorstelling van in de zin van druk en toeristisch maar dit is prachtig zeg. Kan me voorstellen dat jullie genoten hebben.
    Groetjes, Karin

  2. Knappe reeks va n je vakantie.Een mens zou in de donkere periode eigenlijk beter alle jaren naar een warm plekje trekken..Het spaart verwarmings- en stookkosten uit Gran Canaria heeft zoveel verschillende landschappen dat iedereen er aan zijn trekken komt.En voor een fotograaf een ideaal plekje daar het ginder altijd lente is

  3. Nou, dat is een heel mooi plekje waar jullie vertoefd hebben. Daar zou je nu nog wel willen zitten, want hier is het weer ietsje anders! Lekker rustig zo en met een prachtig uitzicht.
    Je foto’s van de wolken en zon zijn ook schitterend. Mooi met de palmbladeren. Is toch heel anders dan een tak van een eikenboom!
    Wens je sterkte met de ongemakken met de hand. Ik wilde dat ze aan mijn schouder iets konden doen. Maar de geleerden zijn het niet eens. Is nu nog draaglijk, maar hoe lang nog…Ik hoop dat ze jou in elk geval van de narigheid kunnen verlossen.

  4. wat een mooie verzameling aan postkaarten heb je weer gemaakt, tiny! :-))

    gran canaria is inderdaad een mooi eiland! eentje waar het altijd lente is, eh?

    hihi .. een kerstster tss de palmbomen ..
    ’t is eens wat anders dan de traditionele kerstboom, eh? :-)))

  5. Dat jullie hebben genoten blijkt wel uit jullie mooie foto’s. Je had het ook wel verdiend na die hectische en emotionele periode.
    Morgen sterkte en ik hoop dat je gauw geopereerd kan worden zodat je snel van de ellende af bent!

  6. wat een pracht land tiny ik geniet met jouw foto,s mee ik ben nog nergens geweest .als ik de foto,s zie is mijn verlangen naar de zomer weer groot en geeft hoop voor mijn in de natte dagen en grijs weer .de zonsopkomsten erg mooi mijjn favorieten ik mis ze hier ook als je dat ziet geeft goed gevoel over de hele dag .ik lees dat het niet zo goed met jou gaat aan de hand ,ik wens je veel beterschap daarmee en dat ze van alle pijn verlossen ,want handen zijn ook heel belangrijk veel groetjes corina

  7. Ik val helemaal voor de schitterende zonsopkomsten in de laatste collage, Tiny.
    Wat een lekker zomers sfeertje laat je hier zien.
    Dat ze daar ook kerststerren kennen had ik eigenlijk niet verwacht….
    Sterkte morgen…laten ze je maar snel van de pijn afhelpen.
    Ik hoef vanaf vandaag niet meer te spuiten..kan het nu met tabletjes af :)
    Groetjessss…Ria.

  8. Prachtige collage`s Tiny.
    Fijn dat jullie weer een beetje bijgekomen zijn.
    Ik heb genoten van je zonnige warme mooie foto`s.
    Zie hier alleen maar veul water,)
    Ik hoop dat ze je verder kunnen helpen met je hand.
    Sterkte en beterschap
    :) Aly

  9. Hier word je doodgegooid met kerststerren, doet heel vervreemdend aan :) Jullie hadden een prachtig plekje gevonden, alsof jullie de enige gasten waren! Een mooie serie Tiny en ik hoop dat je vandaag te horen krijgt dat je snel geopereerd wordt, zodat je hopelijk weer pijnloos door het leven kunt. Sterkte!

  10. Och wat lekker. Elk jaar weer denk ik “ik ga in de winter ook naar een lekker warm land” Maar ja, het komt er dan toch niet van.
    Gelukkig hebben we jouw foto’s nog :-)

Geef een reactie

