Kerst wensen








Hier vast wat kerstwensen, dan zet ik mijn blog weer even stil.
Vandaag naar de reumatoloog geweest, was in Okt al een foto van mijn rechterhand gemaakt , heb artrose. Dus heb nu een brace.In Januari beslissen of ik een operatie wil, gaan ze mijn duim vastzetten en zal de pijn weg zijn. Nadeel 6 weken gips en daarna nog therapie.
Geen leuk begin van het nieuwe jaar natuurlijk, zeker nadat ik in 2011 al 4 weken met mijn voet in de gips heb gezeten ;-(

Wens al mijn bezoekers : Gezellige feestdagen en de beste wensen en een gezond 2012!
Bedankt voor de vele leuke en lieve reactie’s het afgelopen jaar.
Groetjes Tiny.

30 thoughts on “Kerst wensen

  1. Nou nou, dat klinkt allemaal weer niet fleurig zo vlak voor de feestdagen, Tiny.
    Hopelijk heb je de komende tijd niet al teveel pijn, zodat je kunt genieten van de kerstvakantie.
    Ik wacht nog even met de wensen op mijn weblog, maar ik wens jou en de jouwe wel vast heel gezellige kerstdagen en een zonnig & gezond 2012!

  2. Ik wens je ondanks alle ongemakken fijne feestdagen en alle goeds voor 2012!
    Gelukkig hoef je je handen niet te gebruiken om te genieten van al het moois
    om je heen….
    Enne prachtige kaarten heb je gemaakt!
    Natuurkieker Coby

  3. Mooi al die kerstwensen en nogmaals voor jullie hetzelfde gewenst. Jammer van je duim, ik kan me voorstellen dat je er niet naar uitkijkt, nu nog maar even niet aan denken en genieten van de feestdagen!

  4. Dat is niet een echt prettig vooruitzicht Tiny, maar ja wat moet moet… Ik wens je veel sterkte met de beslissing over de operatie.
    In ieder geval geniet van de komende feestdagen en ik wens je alle goeds voor het nieuwe jaar.
    groetjes

  5. Er blijft je niet veel bespaard Tiny, tjonge wat een pech ..
    Toch hoop ik dat je nog even van de sfeer kunt proeven.
    Schitterende foto’s heb je hier neergezet!
    Maar de bovenste heeft zijn plaats verdiend, werkelijk een plaatje!
    Het ga je goed Tiny, we zien je vanzelf wel weer eens aan komen waaien
    Fijne dagen meis

    Groetjes Sien

  6. Ach jee Tiny dat lijkt me heel erg pijnlijk. Ik hoop dat je de kans krijgt goed rust te nemen en wens je alle sterkte met het te nemen besluit. En voor jou natuurlijk ook de allerbeste wensen. Tot ziens!

  7. oh, tiny, dat klinkt als erg pijnlijk! :-((

    nee, dat zijn geen allerbeste vooruitzichten, terwijl ik toch hoop dat het allemaal beter zal meevallen dan verwacht!

    geniet van je vakantie, van een lekker warm zonneke en natuurlijk van alles en iedereen rondom jou! :-))

    dankjewel voor je supermooi wens(kaarten)!

  8. Oooo we kunnen te kust en te keur in je prachtige kaarten
    Dank je wel voor je lieve wensen.
    Alleen een tegenvaller van de artrose in je handen.
    Eigelijke moeten we naar zonnige oorden om ons weer beter te voelen..,)
    Heel veel sterkte en toch gezellige feestdagen gewenst.
    Hartelijke groet :) Aly.

  9. Dat is geen leuk vooruitzicht voor het nieuwe jaar Tiny.Hopelijk wordt de pijn verholpen met de ingreep.
    Wens je alvast heel fijne feestdagen en bedankt voor de leuke wenskaarten! Die eerste is zo schattig :)

  10. Hallo Tinie,

    Niet zo goed begin voor 2012, maar als dan van de pijn af bent dan is het misschien allemaal wel waard.
    Maar toch hele fijne Feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar.

    groetjes Tonnie

  11. Hoi Tiny,
    Een leuk blog heb je gemaakt.
    Ik wens jou ook hele Fijne Feestdagen en een Gelukkig en Gezond 2012 toe.
    Hopelijk gaat het goed met je gezondheid en blijf je het zonnig inzien!
    Toy toy toy.
    gr.
    Ton

  12. Oei dat is minder leuk wat je te horen hebt gekregen. Het zit je niet mee, maar geloof vast dat de zon weer voor je gaat schijnen!
    Heel leuke wenskaarten heb je voor ons neergezet. Ik kies ook voor de eerste. Wat een leuk lief muisje tussen de hulst en de kerstballen.
    Wens je gezellige dagen en we zien je in het nieuwe jaar weer terug.
    Vele groetjes

  13. oeps, dat is dus een moeilijke beslissing die operatie.
    Maar ja, met pijn leven kost ook erg veel energie en als je de pijn met die operatie weg kunt krijgen…

    Ik hoop dat je het de komende weken wat van je af kunt zetten en je je ook met andere, leukere dingen kunt bezighouden.

    Sterkte in ieder geval en zeer zeker de beste wensen voor 2012

  14. ik hoop dat jij heerlijk genoten hebt van je vakantie, tiny! :-))

    intussen loopt het voor jou bewogen jaar op zijn laatste pootjes!

    ik hoop dat jij er toch een mooi eind kunt aan breien.
    voor het nieuwe jaar wens ik je niks dan liefde, vreugde en gezondheid!!

Geef een reactie

