Bloei amaryllis

24 thoughts on “Bloei amaryllis

  1. Heel erg mooi van kleur! De bloemen zien er fluweelzacht uit. Fraai ook de laatste foto in het hart van de bloem.
    Is vast genieten als je naar de bloemen kijkt en wij genieten mee, zeker op zo’n troosteloze ochtend na de vele regen.
    Groetjes

  2. In die van mij zitten nu 3 bloemen, maar hij si duidelijk op z’n retour :(
    Mooi is deze rode variant. De laatste foto van de meeldraden is mijn favoriet.
    Fijne avond nog en groetjesss…Ria.

  3. Je had gelijk de bloemen in huis met je verjaardag Tiny
    Prachtig, wat staan ze mooi in de bloei
    Schitterende opnames, vooral de laatste macro, erg mooi vastgelegd!

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

  4. Ik vond dit vroeger altijd een stijve bloem maar tegenwoordig ga ik hem steeds meer waarderen. Prachtige kleur en de meeldraaden op de laatste foto zijn knap vastgelegd. Ik las hiervoor dat je jarig was, alsnog van harte en een nieuw jaar met goede gezondheid wens ik je.
    groetjes.

Geef een reactie

