Amaryllis

Image and video hosting by TinyPic

Gezellig weekend.

29 thoughts on “Amaryllis

  1. Oh, dat is spannend hoe mooi ze gaan worden. Wat zijn het toch prachtige bollen. Vroeger had ik ze ook altijd, maar op een gegeven zag je ze niet meer zo veel, maar ze zijn weer helemaal terug van weggeweest.
    Hoop je bloemen nog eens te zien als ze bloeien!
    Groetjes en een fijn weekend

  2. Haha…jij hebt hem dus ook en bij jou worden het wél rode bloemen :)
    Bij mij zitten er nu 3 bloemen in….zooó mooi!!
    @ In Twente was het gisteren prima verhuisweer, hoor. We hebben dus geluk gehad.
    Jullie ook een fijn weekend gewenst.
    Groetjessss…Ria.

  3. Ik ben er ook eentje aan het opkweken voor de Kerst. Eerste keer, want ik kocht ze altijd kant-en-klaar. Maar nu leek dit me wel leuk. Ik heb een roze met witte gekocht. De kleur, die jij hebt, is ook prachtig! Fijn weekend!

  4. mooi en spannend moment tiny ze zijn zo mooi als ze open staan die kelk .ik had er ook altijd nu niet meer het ging zo hard binnen met deze bollen te stonden denk te warm in kersttinten zullen de jouwe bloeien het weekend voorbij maar ik denk dat die wel geslaagd was met volle moed weer aan de nieuwe week tiny groetjes corina

  5. Wat is deze Amaryllis toch een mooie dankbare bloem Tiny
    Je ziet hem met de dag ontluiken, en als deze in bloei staat kan je er nog een heel tijd van genieten!
    Prachtig vastgelegd!!

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien
    ( @ een mix van 2 foto’s :-) )

  6. Het is weeral een heel tijdje geleden dat ik daar nog geweest ben, maar Gran Canaria (Las Palmas zoals wij hier zeggen) is een heel mooi eiland, surtout binnen in.

Geef een reactie

