De donkere dagen voor kerst….

Image and video hosting by TinyPic

21 thoughts on “De donkere dagen voor kerst….

  1. Gezellig …….kaarsjes tijd maar om vier uur was het hier erg donker.
    Ben er niet uitgeweest en doe nu wat klusjes in huis.
    Heb zitten naaien en knippen aan de nieuwe gordijntjes voor de slaapkamers,
    Deze week begin ik het huis een beetje te versieren ( kerst sfeertje)
    Groet :) Aly

  2. Het zijn donkere dagen zeker. Maar gelukkig kunnen we die heel gezellig maken. Ik geniet altijd deze tijd. Er is meer aandacht voor elkaar. ’s Zomers vliegt iedereen naar buiten en nu komt men samen. Gezellig met een kaarsje of olielampje erbij!

  3. Een mooie sfeerfoto heb je gemaakt, Tiny.
    Die donkere dagen hebben toch ook wel wat, vind ik en over 14 dagen gaan ze al weer lengen, dus zo lang duurt dat niet.
    Groetjesss..Ria

  4. Het zijn zeker de donkere dagen voor kerst, zoals vanmorgen toen ik vlak na zonsopkomst (die ik niet zag!) fotografeerde en er een buitje aankwam. Het leek wel of ze het licht uitdeden.
    Voor jou zijn de dagen nu dubbel donker.
    In januari ga je al weer merken dat de dagen lanzaam gaan lengen. En in die tussentjd moeten we het binnen maar gezellig maken. Tegen het weekend ga ik de boom zetten, lekker bont met veel lichtjes.
    Mooie sfeervolle foto heb je gemaakt.
    Groetjes

  5. Hoi Tiny,
    De donkere dagen voor Kerst. Ik vind het altijd wel een bijzondere
    periode van het jaar. Een gezellig samenzijn met familie, kinderen etc.,
    even los van het jachtige leven wat we met zijn allen toch wel leven.
    Genietend van kleine dingen.
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

  6. Het zijn wel korte dagen voor de kerst en zeker donker. We vrolijken de dagen op met gezelligheid binnenshuis en met al dat verleidelijke lekkers die december ook met zich brengt komen we de tijd wel door. Mooie sfeerfoto Tiny

  7. Heel af en toe regent het hier een dag en dan krijg je ook dat gevoel, zeker nu ik een klein kerstboompje
    heb opgetuigd :) Gezellig ’s avonds met een kaarsje aan en in jullie geval, de verwarming hoog ;)

  8. echt in sfeer tiny het is goed te merken bij 16 uur a half 5 is het ver gedaan buiten lichtpuntjes geven hoop al zal ik erg blij zijn dat we kunnen aftellen en dagen wat gaan lengen en moeilijke tijd wat voor mijn maar met bekende zoals jij en weblogs en weervrienden kom ik deze winter er wel door heen groetjes corina

Geef een reactie

