Fijn weekend.

Fijn weekend !!

21 thoughts on “Fijn weekend.

  1. Mooie foto weer, zie dat je bij wordpress zit. Mijn weblog (giardino) komt ook onder wordpress te vallen maar de migratie is nog altijd niet afgerond dus doffe ellende. Bijna al mijn berichten en foto’s ontbreken momenteel en dingen werken niet naar behoren. Mijn weblog is nu te bereiken onder http://giardino.weblog.nl dus zonder www en zonder streepje tussen web en log. Inmiddels “tijdelijk” uitgeweken naar http://www.giardino-di-karin.blogspot.com zodat ik in ieder geval iets kan plaatsen met foto’s.

  2. Hoi Tiny, ik lees nu pas dat je moeder is overleden. Ik wil je heel veel sterkte wensen, je hebt gelukkig lang van haar mogen genieten, maar dat neemt niet weg dat je haar ontzettend zult missen. Nogmaals, veel sterkte, liefs Yvonne

  3. De eerste helft van het weekend was al heel goed met het zonnige weer.
    Ik probeerde net je nieuwste logje te openen maar dat lukte niet, werd niet gevonden.
    Een goed weekend gewenst.

Geef een reactie

