Herfstwandeling



23 thoughts on “Herfstwandeling

  1. Wat fijn dat je er weer bent Tiny en dat je ons meteen mee neemt op zo’n zonnige
    herfstwandeling! Niet alleen de kleuren zijn erg mooi in dit jaargetijde, maar het
    licht is ook zo prachtig!

  2. Dit is in alle opzichten de herfst op zijn mooist. Je had daar ook een prachtig plekje, die weerspiegelde herfsttinten maken het plaatje helemaal af.
    Morgen schijnen we een dipje in het weer te krijgen, maar het mooie herfstweer schijnt gelukkig nog niet helemaal op te zijn.

    OT: Met mijn niet-roken gaat het nog steeds goed, maar ik heb toch nog steeds dagelijks 1 of 2 moeilijke momenten. Dan graai ik maar weer even een paar dropjes uit de kast of ik knaag weer een tijdje op een stukje zoethout. Sterkte met jouw kuchjes, daar heb ik gelukkig geen last van. We zullen doorgaan, Tiny!

  3. Je hebt een heel mooi plekje gevonden. Vooral de eerste foto is prachtig.
    Lekker om er even uit te zijn. Zeker als het zonnetje schijnt.
    Groetjes en gelukkig is de zon weer gaan schijnen na een grijze dinsdag, want dat verveelt snel!

  4. 3 mooie natuurfoto,s tiny de eerste is erg mooi net schilderij het nodigt uit .de herfst kleuren komen steeds dichterbij tiny groetjes corina

  5. Ooo geweldig Tiny
    Ik fietst zo een stuk met je mee.
    Schitterende opnames met hele mooie warme kleuren
    Heel knap vastgelegd

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien
    Ik heb het nu gevonden, via Margreet kom ik toch op jou site.
    Als ik nl op jou achtergelaten reactie druk, krijg ik jou site niet meer
    Is niet erg hoor, ik ga wel met een om weggetje :-)
    Ik heb hier niet de namen van andere bloggers, snap je het nog ??? :-)

  6. Hey… je bent er weer, gelukkig, want ik geniet zo van je geweldige foto’s! en helemaal van deze prachtige herfstfoto’s, de kleurenpracht is er nog maar ik hoor via weerbericht dat het flink gaat waaien en dan is al het blad er snel af…..

Geef een reactie

