Blogpauze

Vandaag is het 3 jaar geleden dat ik met deze blog begonnen ben en erg succesvol moet ik zeggen.
Veel bezoekers per dag en veel leuke en lieve reacties. Daarvoor dank.
Maar ook een gelegenheid om hem even stop te zetten. De stekkers gaan even uit de pc.
De hele benedenverdieping moet in de verf en een nieuwe vloer word er binnenkort gelegd.
Moet nog 7 dagen werken, heb nog vakantiedagen en dan is mijn contract verlopen.
Als ik snel werk kan vinden, stel… is het huis in ieder geval weer netjes ;-)

Bye bye, zwaai zwaai…
Groetjes en tot blogs

35 thoughts on “Blogpauze

  1. Ik zal je blog missen tijdens mijn dagelijkse rondje, Tiny. Maar ik kan me voorstellen dat je er even mee stopt gezien de werkzaamheden die op stapel staan. Heel veel sterkte met die klussen en ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt.
    Tot blogs!

  2. baai baai zwaai zwaai tiny,
    ik hga je missen , maar sommige zaken gaan even voor je hebt gelijk:-)
    ik ben tussen door aan het klussen, ( trap vrijmaken van vloerbedekking en verfe en lijmresten)
    maar ik maak aanfgename pauzes:-)
    effe bloggen:-)

    werk ze,
    ik zal aan je denken , én ik zal voor j e duimen,
    lijkt je dat wat

    xxx

  3. Wat gaat de tijd toch snel… maar even een pauze met zulke werkzaamheden in het vooruitzicht kan helemaal geen kwaad. Ik wens je fijne dagen met voldoende tijd om ook nog leuke dingen te doen. Succes met het vinden van een nieuwe baan.
    Tot blogs en tot dan….

  4. Ja, het gaat zeker snel want ruim 2 1/2 jaar geleden begon ik, na de aanschaf van mijn nieuwe racefiets, met mijn weblog. Nog in de oude web-log.nl en nu dus in blog.spot. Soms is het wel eens veel en ik denk zelf ook wel eens ik stop even, maar dan begint het weer te kriebelen van nieuwsgierigheid hoe het met de anderen gaat. .
    Heel veel succes met het werk in huis (ik heb ook nog een paar van die leuke karweitjes) en hoop dat jij na jouw klussen toch weer terugkomt, want ik zal je missen!
    Groetjes uit het Brabantse land

  5. Alweer 3 jaar???? Gefeliciteerd.
    Ik zie, dat je je meubels en ramen al een likje verf gegeven hebt…leuke kleur, Tiny…☺
    Ik wens je succes met klussen en het vinden van een nieuwe baan.
    Groetjesssss…Ria.

  6. je meubels hebben alvast een heel vurig kleurke gekregen, tiny! :-)))

    heel veel plezier met kwast, penseel, borstel, .. en wie weet wat nog allemaal! :-))

    een dikke proficiat met je blogverjaardag, tniy!!
    ik hoop hier nog heel lang te mogen genieten van je collages (!!), bloemekes, beestjes, vakantieverhalen, uitstapjes, ..
    enfin, van alles en veel meer! :-)))

    tot gauw,

  7. Hoi Tiny,
    Gefeliciteerd met deze mijlpaal. En…,hoewel je even een pauze neemt, hoop ik toch dat er weer wat jaartjes bijkomen, want het is altijd een genot om jouw site even te bezoeken.
    Tot snel.
    gr.
    Ton

  8. Wat al weer een tijd Tiny 3 jaar!
    Sterkte met het klussen en succes met het zoeken naar een nieuwe uitdagende baan.
    Die komt er zeker en vast!
    Baai baai en zie je wel weer verschijnen
    :) Aly

  9. De tijd gaat snel, en als je zo veel wilt gaan doen kan ik mij voorstellen dta je een pauze in last
    Hoop wel voor je dat je toch redelijk snel een nieuwe baan vindt
    Het ga je goed . succes
    We merken wel wanneer je terug bent met je blog

  10. Succes met het schilderwerk Tiny, maar vergeet ook niet de komende dagen een paar uurtjes zon mee te pakken!!! want het gaat beter weer worden en dat past ook helemaal in mijn straatje!!! groetjes en tot blogs.

  11. Kom ook even naar jou zwaaien. Naar jou kan ik tenminste zwaaien, want de web-log webbies zijn al dagen aan het “verhuizen”, dus niet zichtbaar.
    Ik hoop dat je lekker bezig bent. Geeft altijd veel voldoening als het opgeknapt en klaar is!
    Groetjes uit het Brabantse land, dat vanmorgen zonnig was en nu wisselend met soms een buitje (nu ook weer !)

Geef een reactie

