Vlinders



15 thoughts on “Vlinders

  1. Dit is zo’n heerlijke periode om te fotograferen, er is altijd wel iets wat je op de foto kunt zetten, en daar heb ik de winter nog wel eens moeite mee! Prachtige kleuren en wat bleven ze goed stilzitten, Tiny!!

  2. Prachtige foto’s van de vlinders.
    Ik heb genoten van alle voorgaande logjes. Er was veel te zien. Met name de Griekse foto’s. Fantastisch. Mooi al die gebouwen tegen de hemelsblauwe luchten.

  3. Wat een mooie vlinderfoto’s laat je hier zien. Ik heb niet een echte voorkeur, bij de bovenste vind ik de vlinder het mooiste belicht en bij de onderste vind ik de compositie het fraaist.
    Natuurkieker Coby

  4. Wat heerlijk hè dat de vlindertijd weer aanbreekt. Ze zijn alleen zo snel en dan is het moeilijk om ze scherp op de foto te krijgen. Jou is het weer perfect gelukt. Prachtig met die kleur lila bloem.
    ik wens je een heel fijne woensdag toe.

Geef een reactie

