Kikkers









Zie nog maar twee kikkers in de vijver, maar wel hele mooie.

20 thoughts on “Kikkers

  1. Wat een scherpe opnames Tiny
    Je kunt zien dat ze zich thuis voelen in jullie vijver
    Lekker zonnebaden en haasje over springen ( bokspringen :-) )

    Moest gelijk aan de vakantie denken
    “Oooo wat een mooie plek voor de tent
    Wat gek dat het hier aan het water bijna niemand staat
    Ik denk dat vroeg in de avond een concert van 500 brulkikkers optraden
    En het ging heel de nacht door!! ”

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

  2. wat een heerlijke serie groene kikkers serie tiny,
    geweldig,
    bij mijn oude vijver zaten er ook altijd een hele serie, heerlijk dat concert sávonds,
    zlig om naar t e luisteren

  3. Mooie foto’s van de kikkers, maar wat kunnen ze een herrie maken. Om de hoek is een vijver van de gemeente en dit jaar zitten daar de nodige kikkers, die geregeld hoort brullen! Gelukkig hoor ik het in de nacht niet, maar anders wordt je er tureluurs van!
    groetjes

  4. daar heb je mooie foto’s van gemaakt. De eerste foto lijkt alsof ze naar elkaar toe komen, en dan de tweede foto rug tegen rug alsof ze plots ruzie hebben

  5. Heel mooie foto’s. Wat hebben ze een mooie groene kleur. Heb er hier ook gekiekt in het riviertje van de Caldera, maar ze waren wel heel schuw en het heeft lang geduurd alvorens ik een redelijk plaatje kon schieten ;-)

  6. Heeee Tiny, daar was ik ook weer eens een keer.
    Veel drukte gehad de laatste tijd en dan blijft het er bij om foto’s te plaatsen en te kijken!
    Wat is ie mooi groen die ene kikker en prachtig scherp gekiekt.
    Je hebt er vele prachtige series op staan, was genieten!

  7. Altijd gezellig, een paar van die groene jongens in de vijver. Ik heb er ook 2 en dat vind ik erg leuk, want vorig jaar zaten er alleen maar bruine kikkers. Mooie foto’s!

Geef een reactie

