Vakantie Rhodos 1

Het hotel waar we verbleven, we zaten 5 hoog, met prachtig zeezicht.
Is altijd een wens van mij, wil de zee kunnen zien en horen.
Nadeel, een weg tussen hotel en strand en een rotonde voor het hotel, dus een beetje lawaaierig.
Wel iedere dag een mooie zonsondergang. We zaten in Rhodos-stad in het nieuwe gedeelte. Maar dichtbij de oude stad met oude haven.
Waar we morgen heen gaan om een dagje te gaan varen naar een ander eiland.


Prachtig weer gehad. Dus genoten.

Nu ben ik niet zo’n strandligger, maar een eind wandelen langs de kust en even lekker uitwaaien wil ik wel.

Zag er deze mooie bloem, geen idee wat voor soort het is.

17 thoughts on “Vakantie Rhodos 1

  1. Ohhh wat ziet dat er heerlijk uit!
    Geweldig. Echt genieten zeg. :-)

    Leuk al die strandstoeltjes op een rijtje, hihi. Daar heb je genoeg om te vinden. Tsja ik hou van wandelingen maar ook wel heel erg van gewoon zonnen hoor!

  2. Alle stoelen keurig in het gelid op wat komen gaat… maar lekker langs het strand wandelen heeft ook mijn voorkeur.
    Genieten van strand, zon én wind, super toch het echte vakantiegevoel krijg je daarvan.

  3. Ziet er prachtig uit. Zeezicht vind ik echt super. En die zee is zo mooi blauw. Met een goed boek vind ik het best heerlijk om een tijdje te ontspannen aan zee.
    Bij die foto met die liggende blauwe parasollen zit ik te wachten totdat er één weg waait, of liggen ze vast.
    Een fijne dag.

  4. Wat ik hier zie, spreekt me wel aan!!!
    Vooral al dat blauw…mijn lievelingskleur..☺
    Blauwe zee, blauwe lucht, blauwe parasolletjes.
    Ik zou er graag eens een kijkje willen nemen.
    Geniet nog even van dit vakantiegevoel, Tiny.
    Morgen is het weer voorbij, begrijp ik.
    Hoe is het met je voet gegaan tijdens de vakantie?
    Net zoveel kunnen wandelen als anders???
    Fijne dag nog verder.
    Groetjesssss…Ria.

  5. Ziet er prachtig uit, echte vakantiefoto’s, ze kunnen zo weg als ansichtkaarten.
    Ik ben ook niet zo’n strandligger, maar de zee heeft altijd wel wat.
    groetjes, Lia

  6. Ik kan me voorstellen dat jullie een prachtvakantie gehad hebben. Heerlijk weer, strandwandelingen, mooie uitzichten en super bloemen.
    Echt heel fijn zo er even tussen uit. En zeker in zo een mooie omgeving!

  7. Wat ziet het er allemaal gezellig uit, leuk al die kleurtjes,
    en dat je genoten heb kan ik me wel voorstellen.
    En wij hadden in Spanje ook een weg tussen het strand en hotel..

    Groetjes Coby, en werkse morgen..

Geef een reactie

