Madeliefjes

14 thoughts on “Madeliefjes

  1. prachtig bloemeke, tiny, maar vind jij het erg dat ik deze bewerking minder geslaagd vind?

    mss omdat ik verwacht dat dit vrolijk bloemeke staat te bloeien tenmidden het frisse groen, of .. mss omdat jouw zwart mij doet denken aan de zware heide- en bosbranden die hier dit weekend gewoed hebben??

  2. Ik vind het mooi gedaan Tiny. De madeliefjes springen er nu echt uit! Ik vind het lieve bloempjes.
    Groetjes
    OT De organisatie van die tocht met 6500 deelnemers was niet geweldig, terwijl ze het al voor de 4e keer deden, maar de route was mooi. Maar ook daar lopen de meningen over uiteen, want er twitteren er ook die het geweldig vonden!

Geef een reactie

