Tuin

Deze kat ligt op de loer en kijkt naar de jonge vogeltjes.
Ik heb ze nog niet gezien, hoor ze wel.

Jaag ik hem de tuin uit, kijkt hij nog even heel verbaasd om ;-)

De druivenstruik beloofd weer iets moois te worden de komende zomer.

Had de Japanse esdoorn die gedeeltelijk dood was, afgezaagd en denk voor ik hem met wortel en al eruit haal. Ik kijk nog even wat hij doet.

En zie hij komt weer op.
Dus geef hem nog maar een kans, is zeker in de herfst zo’n mooi roodkleurig boompje.

Heb nog wat zakjes zaad gekocht, die ik nu kan gaan uitzaaien, zal een fleurige boel worden hoop ik in de tuin.
Gezellig weekend.

13 thoughts on “Tuin

  1. Hallo Tinie,
    Je bent ook al volop bezig in je tuin, ik heb ook die zakjes met vlinderzaad gezaaid.
    En dat we een mooie zomer mogen krijgen met heel veel bloemen, insecten en vlinders.

    Een fijn weekend
    groetjes Tonnie

  2. Altijd ellende met andermans katten die de vogeltjes besluipen in de tuin, heel herkenbaar.
    Bij ons zijn de eerste kleine Druiventrosjes al te zien.
    Je mag wel flink sproeien bij het zaaien, want voor je het weet zijn je zaadjes weggewaaid.
    Maak er een mooi warm weekend van, Tiny.

  3. Ooh, jij gaat heel veel kleur in je tuin krijgen, Tiny.
    Ik ben heel benieuwd naar het resultaat.
    Je druiven doen het ook weer goed…☺
    Fijn zomers weekend gewenst.
    Groetjessss…Ria.

  4. Ondanks de droogte groeit alles als ‘kool’. Lijkt me leuk om al die fleurige bloemen op te zien komen. Zodra ze in bloei staan krijg je vast ook weer veel bezoekers.
    De kat staat er wel mooi op maar het is toch echt niet bedoeling eten doet ze maar thuis!!!!
    fijn weekend

  5. Ik had verwacht dat die esdoorn dan wel helemaal dood zou zijn als je hem zo diep hebt afgezaagd. Toch blijkt hij sterk te zijn. Ben benieuwd of hij helemaal gaat overleven.

  6. Dat gaat helemaal lukken met die esdoorn van jou. Kun je nagaan hoe sterk de krachten van de natuur toch zijn hè. Onze druif heeft ook al heel kleine druifjes. Wat gaat het met dit zomerse weer dan snel met alles hè.
    Eigenwijs poesje, maar wel heel lief.

    Ik wens jou ook een heel fijne moederdag toe!.

  7. Dat belooft een kleurige en fleurige tuin te worden bij jou! Ik moet ook nog naar het tuincentrum voor wat kleurigs, maar even wachten tot na moederdag. En daags voor een fietstoertocht (Amsterdam) moet je ook niet kromgebogen in de tuin gaan staan werken, want dan gebruik je hele andere spieren en dat kan wel eens een moeilijke fietsdag veroorzaken!
    Grappige foto’s van die kat, maar waar die op loert is minder leuk.
    Leuk dat je boompje weer uitloopt. Ik vind het ook altijd moeilijk om meteen iets weg te doen en geeft het meestal ook nog een kans! Ik denk dat we het vervolg van groei en bloei in je tuin wel zullen zien.
    Groetjes

  8. Leuk, al die tuinverrassingen. Mijn man is niet zo blij met me. Ik heb wilde bloemenzaad van de Lidl door de hele tuin gestrooid en daar zit kattenstaart tussen………… Hahaha. Ik wist niet dat het een soort onkruid was. We gaan het wel beleven!

Geef een reactie

