Lieveheersbeestje

19 thoughts on “Lieveheersbeestje

  1. Gisteren dacht ik nog, Tiny kan een muisje vangen dan kan ik dat vast ook. Nee dus…we stoorden ze in hun holletje en weg waren ze alle vier terwijl ik de camera nog wel in de aanslag had. Volgende keer toch maar wat muesli meenemen. ;-)
    Het balancerende lieveheersbeestje heb je mooi vastgelegd.

  2. weer een lentebode tiny ,je hebt het lieveheersbeesje mooi gespot .ik heb ze nog niet gezien ,goede maxima,s al hoop dat jij nu ook kunt genieten tiny het gaat nu langzaam aan beginnen in de natuur de mooiste tijd komt weer ,groetjes corina

  3. Schitterend dit eerste portretje in het nieuwe jaar van het lhb’tje. Teken dat het warmer gaat worden. Ik spotte gisteren een hommel, maar hij was me te snel af om hem op de foto te krijgen.

  4. Wat mooi gefliepst ! Ze zitten hier nu overal. Vooral in de voortuin, maar dat is lekker in het zonnetje. Afgelopen zaterdag de voortuin eindelijk eens goed opgeknapt voor het voorjaar en overal kom je ontwakende lieveheersbeestjes tegen.
    Groetjes

Geef een reactie

