Happy Valentine

21 thoughts on “Happy Valentine

  1. Dat heb je prachtig gedaan!
    Is die roos ook een beetje voor mij, vanuit een andere hoek hoef ik op mijn leeftijd niets meer te verwachten. hahaha. Dan onze puberkinders, die hebben het er beter voorstaan. ;-)

  2. Mooie foto van een mooie roos, Tiny.
    Maar aasn Valentijnsdag wordt hier niet gedaan, hoor.
    Ik breng mijn Valentijnsdag voor een gedeelte door in de kliniek in Enschede.
    Morgen is mijn eerste been aan de beurt ☺
    Groetjesss…Ria.

Geef een reactie

