Gezellig weekend.

23 thoughts on “

  1. ooohh tiny wat heb je dit mooi gezien en geknipt:-)

    dat is een kaartje waar je iemand eeeeeeerg blij mee kunt maken :-)

    wonderlijk hoe je * plop*

    zoiets mooois ziet hé:-))

    maak er een fijne avond van hé,
    xxx

  2. allereerst wil ik je bedanken voor bezoek en reactie op mijn weblog heb veel aan margreet te danken ,ze heeft veel geholpen.via haar weblog kwam ik op zoek naar jou tiny en zie een hoeveelheid aan geweldige mooie foto,s van allerlei klasse ,ik ga zeker meer kijken hier en als je goed vindt zet ik jou adres van weblog in het rijtje dat we elkaar zo kunnen vinden .vele groetjes en jullie ook gezellig en zeker nu zonnig weekeinde corina

  3. Ennn…heb je hier ook nog mooie vogels gezien, Tiny???
    Ik heb het idee, dat dit in Bargerveen is…klopt dat?
    Leuke herinneringen aan, maar wat was het toen heet, hè?
    Hele fijne zondag gewenst. Hier geen zon op het moment :(
    Groetjessss..Ria.

  4. Een heerlijk zomers doorkijkje! Maar voor je het weet staat het gras weer te bloeien en staan we te wieden in de tuin. Zeker in mijn achtertuintje, want na al het voeren van vogelzaad, e.d. wil er nog wel eens wat in de grond verdwijnen. Maar je kunt de vogeltjes toch niet laten verhongeren. Ze hebben het nu slecht. Als je in de ochtend de gordijnen opendoet zitten ze in de bomen te wachten!
    Groetjes en nog een fijne zondag (koud hier!)

Geef een reactie

