Tulp

Gezellig weekend.

16 thoughts on “Tulp

  1. prachtig tiny,
    in of uit bloei: -)

    tulpen geven mij altijd een heerlijk voorjaarsgevoel
    al vat er nog een meter sneeuw:-)

    ( wat ik niet hoop)

    maak er een fijne avond van,

    * skies uit het vet haal*

    * jodel instudeer*

    *hartje in logdeurtje plak *

  2. Ik zie overal tulpen in de winkel, maar wacht nog even, want ik heb ook nog plantjes staan die een tweede bloei beginnen, dus die krijgen nog even alle eer. Maar een prachtige foto en mooie warme kleuren!
    Groetjes en fijn weekend

  3. Wat valt er toch veel te zien, als je in het hart van zo’n tulp kijkt, hè Tiny?
    Mooie vlammende kleuren heeft deze.
    Het is een tulp met temperament!!
    OT Het gaat dus nog niet zo goed met je voet?
    Doe maar rustig aan. Terwijl ik dit schrijf, denk ik…dat zul je natuurlijk al lang doen, maar daar wil je nu eindelijk vanaf, hè?
    Ik hoop, dat de orthopaed een oplossing voor je heeft.
    Evengoed wens ik je een heel fijn weekend.
    Groetjessss…Ria.

  4. Wat een prachtige kleur hadden deze tulpen Tiny
    En hoe mooi zijn ze als ze uitgebloeid zijn!!
    Schitterende macro.
    Daarom alleen al zou je zo een bosje in huis halen :-)

    Fijn Weekend
    Groetjes Sien
    Jeroen heeft me de snot voor de ogen gefietst :-)
    Het was niet zo vlak als je dacht Tiny
    In Windraak ligt zo’n heuveltje van 6 procent…en met al die mooie versnellingen had ik de grootste moeite om boven te komen
    Nu moet ik wel zeggen dat ik een lichte verkoudheid heb, en kon ik wat moeilijker aan lucht komen
    Maar ik heb nu gemerkt dat ik zeker 8 kilo moet afvallen om het ideale gewicht te hebben voor de grote reis

  5. Hallo Tiny,

    Een tulp blijft mij altijd boeien. In knop-in bloei en uitgebloeid het maakt niet uit.
    Altijd goed voor leuke plaatjes. Dat bewijs jij met deze foto wel weer.
    Heb zelf ook een tulp geplaatst, het is weer tulpen tijd hé….

    Zou je mij ook aan je vrienden kunnen toevoegen, want nu moet ik steeds al mijn gegevens invullen als ik bij jou wil reageren.
    B.v.d.
    groetjes, Truus

Geef een reactie

