Heggenmus



Nog even iets uit het archief.

16 thoughts on “Heggenmus

  1. ooooh wat een machtig mooi fluisterke heb jij hier weer geraakt muiske,
    de eitjes van dit diertje, zijn van het mooiste blauw wat je kent:-)

    maak er een fijn avondje van hé,

    * piep*

    oei,
    m’n muizenstaart zat tussen de logdeur:-)

  2. hahahaha kunnen ze niet hebben joh dat die heggenmussen
    hier nog wel zitten ;) mooie serie , vandaag de ringmus gefliepst ,
    komt morgen ;)))) moet toch wát met dit miezerige snertweer ..
    heb niet eens zin er op uit te trekken , zware mist en motregen ..
    bléhhhhh …maar jah de mussen zitten dicht bij huis
    dus die maar gefliepst ;)
    fijne avond en groetjess

  3. Mooie collage. Eigenlijk een simpel vogeltje, maar juist zo mooi in alle eenvoud. De losse foto van de heggemus is prachtig!
    Groetjes
    OT Soms heb ik dat ook Tiny, dat ik denk bij iemand een reactie te hebben geplaatst en dan zie ik soms later als ik weer op de weblog kijk of het uitblijven van een reactie bij mij, dat die helemaal niet is geplaatst.
    De ondoorgrondelijke wegen van de pc, denk ik dan maar!

  4. Mooi deze mussen.
    Jij hebt ook een pech zeg. Denk je dat het de goede kant uit gaat en dan moet je misschien in het gips.
    Persoonlijk ben ik blij dat het in dit jaar getijde alles afspeeld want ik moet er niet aan denken als straks weer de nodige klusjes in de tuin moet gebeuren dat ik dan niets kan doen. Maar mocht het zo zijn dan is het niet anders . Tiny ik wens je sterkte en beterschap.

  5. Wat een mooie creatie van de collage Tiny..
    Ik zie ze niet zo veel in de tuin, maar als ze er zijn heb ik een heel nest lijkt het wel :-)
    Ben benieuwd hoeveel vogels jij straks gezien hebt bij de vogeltellingen :-)

    Groetjes Sien

Geef een reactie

