Bomen





Eindelijk een beetje blauw in de lucht.

16 thoughts on “Bomen

  1. we kunnen eindeloos bomen over bomen:-)
    wat een kracht gaat er van zo’n boom uit hé,
    een boom van een vent,
    een boompje opzetten,

    ik zal kachelhoutjes van je maken.. ehhhhh
    jawel, ik ben er van af :-)

    heerlijk om naar te kijken, berken tegen de blauwe lucht met hun witte bast,
    als een gedicht…

    * pfffff*

    * zweet van voorhoofd veeg*

    ik word er poëtisch van hihi

    of ehhh
    zouden het de hormonen zijn:-)))))

    awel…..
    ik ga voor de laatste in de rij:-)

    maak er een fine avond van hé:-)

    op tijd je muizenhol in hé:-)

    xxx

  2. echt jouw lucht dus ;)
    heb er ook van genoten ,
    viel me trouwens op hoe de vogels al
    gaan fluiten , nog even meis en de groene
    knoppies laten zich weer zien aan die bomen !
    yeahhhhhh…..groetjess ;)

  3. In de wintertijd laten de bomen zich eigenlijk het mooist zien. De grillige vormen die nunte zien zijn, tonen de kern van de bomen.
    Helaas was er vandaag al geen blauw meer aan de lucht te zien, en dat terwijl ik uitgerekend op de mooie zondagmiddag van gisteren binnen zat om een verjaardag te vieren. Hopelijk krijgen we in de loop van de week weer wat zon en blauwe lucht te zien.

  4. Daar moet je toch wel blij van worden Tiny.
    Mooi om die contouren te bekijken in de winter
    Als het blad erin zit zie je dat niet altijd, hoe mooi de vorm wel is!
    Hier , en vooraan in België, was het alleen maar grijs.
    Maar zolang het droog is en sneeuwvrij hoor je me niet :-)

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

  5. Mooie bomen, maar ook mooie luchten en niet te vergeten
    de lekkere zon, die op de laatste foto volop aanwezig is.
    Vandaag was het grijs en grauw en regenachtig bovendien.
    Was wel boffen in het weekend, hè?
    Welterusten en groetjesss..Ria.

  6. Mooi om de nu kale bomen te zien. Soms heel mooi tegen een grijze lucht of zoals deze vooral tegen het blauw. Ik vind het prachtig om de vorm van de bomen te zien. Ik heb een klein bomenboekje waarin ze ook naast alle onderdelen en de vorm van een boom in de zomer ook een plaatje van de kale wintervorm laten zien. Dat is ook heel verschillend.
    Mooie foto’s!
    Groetjes

Geef een reactie

