Gezellige jaarwisseling

DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2011 !!

Ook wil ik al mijn bezoekers en dat waren er heel veel het afgelopen jaar bedanken voor hun bezoek, hun lieve reactie’s en mailtjes.
Allemaal heel leuk.
Wie weet wel weer leuke ontmoetingen in 2011 met andere webbies, altijd gezellig.

Nog even een UPDATE

Met mijn voet gaat het iets beter, heb nu sinds gisteren zooltjes aan gemeten gekregen, die de middenvoetsbeentjes moeten ontlasten. Moet die nu langzaam aan gaan inlopen in huis.
Het voelt al wel wat beter, kan iets beter uit de voeten, maar pijnlijk blijft het wel het lopen. Probleem echter dat de voet dik blijft en ik moeilijk in mijn schoenen kan.
Dus even aankijken hoe dat over een paar dagen gaat.
Dus moet nog rustig aan doen, er is me wel verteld dat zoiets lang kan duren.
Geduld is een schone zaak en dat heb ik niet altijd ;-)
Heel vervelend allemaal en niks voor mij.

17 thoughts on “Gezellige jaarwisseling

  1. Ja dat duurt lang voor je voet genezen is, logisch dat je soms je geduld verliest, je zou voor minder. Maar gelukkig gaat het nu al beter, en mag je wat rondlopen. Hopelijk is je voet weer vlug helemaal in orde.
    Dankje voor de lieve wensen, jij ook bedankt voor al die mooie reacties die ik mocht ontvangen. We maken er zeker een jaar van vol blogplezier!
    Een heel leuke oudejaarsavond en mijn allerbeste wensen voor een schitterend 2011!!
    groetjes

  2. Oh wat vervelend van je voet, vooral voor iemand als jij die er graag op uit gaat! Hopelijk gaat de genezing snel en ben je snel weer op de been ;) Een heel fijne jaarwisseling Tiny en een gezond en gelukkig 2011!

  3. Voor jullie ook een heel fijne jaarwisseling en ik hoop voor jou,
    dat je al snel in 2011 weer mag lopen als een kievit…☺
    Verder wens ik jullie een gezond jaar en dat we elkaar maar weer eens mogen ontmoeten met een webbiesdag.
    Groetjesss..Ria.

  4. Geduld is inderdaad een schone zaak, en heb je veel geduld,
    dan open je wat filialen toch?? Ik hoop dat t bij slechts één zaak blijft.
    Ook voor jullie de beste wensen en een gezellige avond gewenst.
    Gr Jan W

  5. Goed te lezen dat het al iets de goede kant opgaat, maar je bent er dus nog lang niet. Toch maar de tijd nemen.
    Ook een gezellige jaarwisseling gewenst en een goed en gezond 2011!
    Hartelijke groet van Jetske

  6. Fijn dat het al iets beter aanvoelt, maar dan wil je ook gelijk weer van alles. Mijn buurvrouw heeft ooit zo’n botje gebroken en die is er lang zoet mee geweest. Maar het gaat vast wel over. En naar buiten is in deze dagen al helemaal niks. Hier “regende” het vandaag botbreuken in de 2 ziekenhuizen in de stad. Zojuist een hoekje om gelopen en dat was op de sneeuw bijna niet te doen. Ook mistig, dus worden geen mooie vuurwerkfoto’s vanavond.
    Ik wens jou en Mans en verdere familie een fijne jaarwisseling en een gezond en mooi 2011 !!

  7. Gelukkig Nieuwjaar Tiny!!
    Ik wens je alle dingen toe die je graag zou willen dat ze uitkwamen :-)
    Blijf maar even met je pantoffels rond schuifelen, dan komt het vanzelf weer goed met je voet.
    Welterusten

    Groetjes Sien

  8. Ook ik kom even langs om jou een gelukkig Nieuwjaar te wensen. Tevens wil ik van de gelegenheid gebruik maken om je te bedanken voor alle reacties die ik van jou heb mogen ontvangen. Mijn allerbeste wensen voor 2011.

  9. Gelukkig maar Tiny dat het in elk geval íéts beter
    lijkt te gaan al ben je er zo te lezen nog lang niet!
    Tja wat dat “geduld” betreft…… hier zit er nog zo een
    die dat niet heeft :-( maar ik vrees dat dat geduld bij mij dit
    jaar ook nog danig op de proef gesteld gaat worden :-(

    Maar zo ver is het nog niet….
    De jaarwisseling zit er weer op en was hier heel gezellig.
    Ik wens jou en Mans heel veel geluk, liefde en gezondheid
    voor dit nieuwe jaar!

    Liefs,
    beuzeblaadje

  10. Wens jullie ook een gelukkig, gezellig en gezond 2011 toe!
    Veel sterkte met je voetje en geduld heb je heus wel…anders kon je toch niet zo veel vogeltjes kieken…;-))))

Geef een reactie

