Kerstwens

15 thoughts on “Kerstwens

  1. Ik neem aan dat dit de laatste uit de serie is die je plaatst Tiny,
    dan zou ik ook zeggen welke ik de mooiste vind,
    heel lang was kerstwens 2 voor mij dé kaart, gevolgd door de muizenserie,
    maar op t laatst ie die toch verslagen door de kaart van vandaag.
    Ook voor jullie fijne dagen en alle goeds voor 2011.
    Gr Jan W

  2. Deze vind ik heel erg mooi. De basis van het kerstfeest.
    Een stalletje hoort erbij en ik zet er altijd een neer, hoewel ik het van huis uit niet kende, maar in het Brabantse land leerde ik dat wel!
    Groetjes en fijne dagen verder! Hier een mooie zonnige ochtend. Nu soms wat meer bewolking, maar een prachtige dag.

Geef een reactie

