Ingesneeuwd ;-)

18 thoughts on “Ingesneeuwd ;-)

  1. Hoe verschillend toch. Gisteren van Drachten (poedersuiker sneeuwlaagje) naar Baarn (Dik pak sneeuw) .
    Gelukkig is de muis dik ingepakt.
    Ik wens jullie voor 2011 alvast alles wat maar goed kan zijn.
    Groetjes Dico

  2. Lag hier rond 5 december de meeste sneeuw, nu hebben we heel weinig!
    Vorige week was ik ingesneeuwd in de randstad en ben er een extra nacht blijven slapen!

    Vogelhuisje en camera op statief: het was meer de bedoeling om de afstandsbediening te testen. En momenteel komen er maar weinig vogels! Hun buikje hebben ze al vol gegeten, denk ik!
    Andries gaat wel meer aan de slag met foto’s en wie weet, houdt hij t.z.t. ook een weblog of site bij!

  3. Prachtige kiek meid :-)))))))
    Ik hoorde op het nieuws dat jullie thuis moeten blijven,
    kan je been mooi omhoog ;-)
    We wensen jullie fijne feestdagen en een gezond 2011

    Groetjes,
    Anneke en Lammert

  4. Je moest ook blijven zitten waar je zat Tiny
    Schitterende opname, ik hoop dat dit muisje straks weer droog achter zijn oren zal zijn :-)
    Ik hou maar op over het weer
    Weet wel dat ik behoorlijk af heb gezien vanmorgen, tijdens de bezorging
    Die wieltjes doen het dus niet als er zoveel losse sneeuw ligt..
    En dan was de krant ook nog eens dubbeldik vanwege de extra Kerstbijlage

    Volgende week heb ik een paar dagen vrij…gelukkig!
    Fijne Kerstdagen!
    Maak er maar iets moois van
    Groetjes Sien.

Geef een reactie

