Kerstwens



24 thoughts on “Kerstwens

  1. winter 2010,
    kerst 2010,
    het jaar 2010.

    is weldra teneinde…..

    maar wat een jaar hé, en wat is het snel gegaan hé tiny,
    het vloog voorbij en het gaat steeds sneller zo lijkt het wel :-)

    maak er een fijne dag van, enne…

    ik sjouw wel een eind met je op hé,:-)
    xxx

  2. Dit zijn weer mooie winterlandschapjes, Tiny. De bandensporen, eerst links en even verderop rechts van de weg geven de eerste foto nog wat extra’s. Het is wel een erg lange weg, hoe mooi het verderop misschien ook is, ik geniet hier vandaan nog wel even van het uitzicht. :-)

  3. Prachtig helder is het bij jou.
    Hier is het al dagen mistig.
    Vandaag was ik zo druk met de verschillende websites, dat ik niet eens buiten ben geweest.
    Dat gebeurt me bijna nooit!!!
    Ik ga het morgen inhalen, hoor.
    Gaat het nu beter met het pootje???
    Eén van mijn zussen heeft nu de elleboog écht gebroken :( en mijn vriendin Riekie is van de trap gevallen….zware hersenschudding…gat in haar hoofd en zó blauw…zó blauw!!!! Zit nu aan de morfine…
    Groetjessss..Ria.

  4. hé lekker die winterse taferelen , al zie ik Mans zijn tenen
    wel krullen hahahahahahaha de jouwe maar even vergeten ;))))))))
    leve Cran Canaria !!!!
    meis merels verjagen niet , de roodborst , boomklever , geelgors , mus
    vink noem maar op leven samen met de merels hier …..
    dus zal wat anders zijn ……
    varieren in voer misschien ?? is speciaal voer met insecten voor dat soort vogels ……….(tip van Leen) …..
    wens jullie fijne dagen …..sowieso …maar ook even lekker niets
    vakantie , vrij ….genieten !!!!

  5. Zo dat zijn weer gave Kerstkaarten Tiny
    Vooral die 2 de vind ik super!!!
    Het valt wel op dat er een flinke zwieper gemaakt is op de weg, van de eerste foto :-) bijna uit koers…
    Het blijft leuk om te doen, deze collega’s.

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

    @ Nee, nee, de conditie loopt achteruit nu ik niet meer fiets.
    Dat krijg ik met die 2 uurtjes lopen niet terug.
    Het wordt tijd dat we de weg weer sneeuwvrij krijgen…
    De kilo’s vliegen eraan, en dat kan ik straks helemaal niet gebruiken.:-)

  6. Hallo Tiny,wat heb je toch supermooie Kerst en Nieuwjaarswensen gemaakt!!!Echt toppie, en wat een creativitiet zeg!Fraaie foto’s heb je er weer van genomen.Fijne Feestdagen en de beste wensen voor 2011

    Groet,

    Jos

  7. Alweer mooie kaarten! Maar met wat we nu gehad hebben hoef ik volgend jaar niet te piekeren over een kerstkaart. Hoewel ik meestal kaarten maak met meerdere foto’s, dus kan er ook iets moois van een ander jaargetijde en het fietsen erbij.
    Groetjes
    OT Gaat het al wat beter met je voet?

  8. Hé hé Tiny ik heb het door!
    Ik ga me eerst uitloggen en dan komt wel de goede link..
    Had een heel verhaal, maar het was weg ..:-)

    Prachtige kaarten, vooral de 2 de kaart is een PLAATJE!!
    En bij de eerste viel meteen die schuiver op :-)
    Vanaf een mooi standpunt gekiekt zo zie je de detail erg goed.

    Ik hoopte dat het al wat beter ging met de voet.
    En je weet het …spring maar achterop, spring maar achter op, spring maar achter oppppppp :-)

    Groetjes Sien

Geef een reactie

