Vogels in de tuin

Vink ( mannetje)

Huismus ( mannetje )

Huismus, ( vrouwtje)

Ringmus

Merel (vrouwtje )

Gaai

Er zijn weer volop vogels in de tuin, een hobby van me om ze op de foto te zetten.
Deze heb ik uit mijn archief gehaald, staan honderden vogelfoto’s in.
In die 4 jaar dat ik fotografeer al zeker 25 soorten gespot en op de foto gezet.

Met het voeren en vogelvriendelijk houden van de tuin, hoop ik dit jaar weer andere soorten te spotten.

Probeer weer af en toe een logje te plaatsen.

26 thoughts on “Vogels in de tuin

  1. Vogeltjes fotograferen is ook een leuke bezigheid, mag het ook graag doen. En ik hoop zo dat ik dit jaar weer eens nieuwe soorten in de tuin zie:-) Gezellig dat je er weer bent:-)
    Fijn weekend verder!

  2. haaaa daar ben j e weer:-)
    ik dacht het al.
    ik voelde het aan mijn water vanmorgen:-) et voíla, daar is ze weer:-)
    en hóe, di evlaamse gaai hé dat is nou wel zó gaaf, je ziet er zoveel buiten maar ze zijn zó schuw, en jij zet ‘m zo maar op de foto, da’s wel een huzaren stuk hé tiny,:-)

    meteen 10 punten en een bak vooruit:-)

    maak er een fijne zondag van hé,
    xxx

  3. Leuk om weer een logje van je te zien verschijnen, Tiny.
    Toen ik dat ringmusje zag, dacht ik “O jee, die heeft het nu al koud, dat kan nog een lange winter worden …” Daarna zag ik dat ze uit je archief kwamen, valt dus mee.
    Ik hoop dat je je collectie in de komende winter kunt aanvullen met een paar nieuwe soorten. Fijne zondag!

  4. Gezellig dat je er weer bent!
    En nog wel met mooie vogels. Is altijd leuk om ze te fotograferen. Wat veel soorten heb jij al in je tuin gehad!
    Hier schijnt nu de zon, maar waterkoud en goed 6 graden. Het voelt aan of het vriest. Ik ben benieuwd wat de nieuwe week brengt voor weer!
    Fijne zondag nog en groetjes

  5. hé je bent er weer !! en je gevleugelde
    vrienden ook ;) keek iedere keer maar je was
    gevlogen en nu weer terug !!! ;)))))))))))))))
    en gelijk met een zwerm vogels ;)
    leuk hé ??? het seizoen begint weer !!!
    aldruk aan het voeren , dus komen er steeds meer ,
    de appels zijn nog steeds niet op , maar trekken
    veel kostgangers ….fijne week en groetjes Lenie en Lotje

  6. Tiny, wat leuk om je weer te zien, maar ook al die vogeltjes.
    Zo te zien aan de vrouwtjes huismus
    komen ze als straaljagers op je voer af hihihihi
    Prachtig hoe je ze in beeld hebt gebracht.

    Dikke knuffel,
    Anneke

  7. Gezellig dat je er weer bent Tiny. Wat een prachtige serie vogels heb je weer gekiekt. Ik doe het maar met m’n mezenbolletjes op het terras maar kan hier m’n hart ophalen bij jou.
    Ik duim voor je dat er weer nieuwe soorten in je tuin verschijnen.
    groetjes Ada

  8. Jij hebt heel wat vogels in je blogpauze weten te vangen :) Ik doe het nog heel rustig aan want lag even in het lappenmandje. Maar de lensjes staan alweer te popelen en wachten met spanning op de heldere vriesluchten die verwacht worden want ja met deze grauwheid buiten is het zelfs in Drenthe saai :) ;)

  9. de insecten bijna allemaal verdwenen en nu weer de tijd voor de vogeltjes.
    Stuk voor stuk hele mooie foto’s!!
    De vlaamse gaai is mij nog nooit gelukt van zo dichtbij… Toppie!!
    Groetjes Sietske

Geef een reactie

