Logpauze

Heb even een logpauze ingelast, te druk met werken en te weinig tijd om te fotograferen.
Mijn archief is leeg ;-(
Heb wel duizenden foto’s opgeslagen, maar heb al zoveel laten zien.
En wil ook een beetje actueel blijven.
Eerdaags ook donker als ik weg ga en donker als ik thuis kom.
De tuin is ver op zijn retour nu en zie geen kans er ieder weekend erop uit te gaan.

Dus het dagelijks plaatsen van logjes stopt even, maar laat de deur op een kier open staan.
Je weet nooit wat ik voor bijzondere vogels in de tuin krijg, die houd ik wel in de gaten in de weekenden.
Is zo mooi en leuk om te zien.
Camera stand by ;-)

Blijft wel op jullie logjes kijken, als ontspanning en kan er nog zoveel van leren.
Groetjes en tot blogs.

46 thoughts on “Logpauze

  1. hoi tiny,
    meid….
    zal ik je elke dag in gedachte me eop sleeptouw nemen is dat goed,
    ….

    doe maar kalm aan, je hebt zo’mn mooi deurtje op een kier staan dar kom ik graag door naar binnen piepen elke dag :-0
    een feest is dat :-)

    xxx

  2. Je hoeft je niet te excuseren hoor. Je neemt ‘gewoon’ even pauze en daar hebben wij het mee te doen. Punt.
    Wel leuk dat de deur op een kiertje blijft staan. En zeker deze leuke deur.
    Succes met werk, maar geniet ook van je vrije uurtjes/dagen. Tot blogs!

  3. Je hebt in ieder geval een mooi deurtje met een kijkgaatje en je mag gewoon doen wat jij nodig acht want dat alleen weet jij.
    Rustig aan met het werk en geniet van je weekenden en hopelijk tot blogs,
    groetjes Ada

  4. Ik kom wel regelmatig even bij je kijken hoor, wie weet fotografeer je nog mooie vogeltjes.
    Zelf log ik met opzet al wat minder vaak zodat ik niet zo snel door m’n foto’s heen ben:-)
    Tot gauw!

  5. Maar goed, dat deze prachtige deur op een kiertje staat, dan kunnen we toch zo af en toe om de hoek kijken.
    Je zult vast tussendoor nog foto’s van de vogels in je tuin maken,
    want die weten de weg wel te vinden.
    Ja…de wintertijd breekt aan en dan moet je het echt van de weekenden hebben.
    Ik kom zo af en toe wel weer even buurten, hoor.
    Groetjessss..Ria.

  6. Als jij het gevoel hebt dat je een pause moet nemen moet je het zeker doen. Het is nog steeds hobby om te kunnen bloggen, en soms voelt het als een verplichting en dan wordt het tijd om aan de bel te trekken. Af en toe zal ik een poging doen om te zien of de deur weer verder open staat en tot die tijd wens ik je veel plezier.

  7. ik hoop dat jij af en toe de neus van je camera door het hartje van je deur steekt, tiny! wie weet wat jij nog allemaal gaat ontdekken? :-))

    Laat deze pauze jou overladen met inspiratie en geniet van alles wat jij heerlijk vindt!!

    tot gauw,

  8. Af en toe moet je even pauzeren, hé? Ik zit nu weer even in een periode dat ik juist elke dag wel wat zou kunnen bloggen, maar dat is ook weleens anders, hoor. Blijf maar naar mijn bootjes kijken, dan hou ik jouw romantische deurtje wel in de gaten. Ik vond het altijd een rottijd toen ik nog werkte: in donker weg en weer naar huis in het donker. Nou, Tiny: hopelijk tot gauw. Ik kom regelmatig kijken, hoor! Groetjes!

  9. Wat een romantisch poortje! Heel mooi!
    Druk druk, ja dan is er nog weinig tijd over om foto’s te gaan maken en het moet natuurlijk leuk zijn, ontspanning, niet als moetens.
    Tot gauw!
    Ik kom hier zeker af en toe een kijkje nemen om te zien of je nog vogeltjes gespot hebt in je tuin.
    grtjs

  10. Het kan geen kwaad om af en toe even een stapje terug te doen. Het moet tenslotte wel leuk blijven.
    Je staat in mijn reader, dus als je toch eens wat vogeltjes hebt gekiekt, of als je er in het weekend eens even op uit bent gegaan, dan zie ik je logjes wel verschijnen. Tot die tijd: werkze en geniet van je blogpauze!

  11. Gelukkig staat je deur nog op een kiertje, want zal je foto’s missen. Maar misschien komen er wel heel veel vogels in je tuin, dus dan zien we je nog. Maar als je geen tijd hebt dan moet je gewoon rustig aan doen.
    Groetjes

  12. Ik ben net terug van een hele kleine pauze. Je hebt groot gelijk dat je even gas terug neemt. Het seizoen nodigt niet echt uit.
    Succes met alles wat je moet doen en ik zie je wel weer verschijnen in de Reader.
    Hartelijke groet van Jetske

  13. Ik weet zeker dat dat leuke deurtje straks wijd openzwaait en allerlei gevleugelde vriendjes naar buiten komen vliegen :) Tot die tijd,
    geniet van je pauze en een fijn weekend!

  14. Een superleuke foto Tiny om even een pauze in te luiden….
    Ik vind dit ook een moeilijke periode om je log mooi en up to date te houden. Ik plaatste foto’s waar ik zelf niet achter stond en dat moet je natuurlijk niet hebben! en dan even niet vergeten de tijd die het kost om bij iedereen te reageren, en dat moet je wel doen vind ik, dat is wel zo netjes! Dus hebben we samen even pauze en wie weet komen we straks weer met SUPERfoto’s terug!! Geniet ervan, groetjes Yvonne

  15. Ik heb even wat logjes van je bekeken die ik nog niet had gezien, ook ik ben druk met werken, en kom daardoor niet altijd toe aan het maken van logjes. Maar ik ben weer even helemaal bij, ik heb prachtige kastelen en landhuizen gezien. Mooi die sfeer die een oud huis altijd oproept. Kom af en toe wel even kijken of je er al weer bent. groetjes en gezellig weekend alvast, Jenny

  16. hahahahahahha jij hebt hetzelfde als ik ,
    geen tijd , geen foto’s en donker ……
    heel andere dingen aan de kop ;)
    wil wel de vogels zien die voorbij vliegen hoor ..
    laat hier toch ook niet veel anders zien …
    is het nog snertweer ook , vandaag nog snel de groene
    bak vullen , wordt morgen geleegd . Nou was zeiknat :(
    Maar bak vol , bende armer en van de week zie ik wel
    hoever ik kom ..tis zowat al november en de bomen
    zijn lang nog niet kaal grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ….
    Fijne werkweek en kijken doe ik toch wel
    iedere keer ;)))
    Groet aan Mans en groetjes van ons L&L

  17. Ja, dat is een bekend gevoel. Lekker uitrusten en weer
    inspiratie opdoen. Het is nu snertweer. Ben ik blij dat ik
    binnen op kantoor zit.
    Oh, snert… dat is niet eens een slecht idee;-))
    Fijne pauze!
    Dico

  18. Hoi Tiny. Jij neemt even blogpauze zie ik. Dat is soms ook wel eens lekker. Ik hoop dat het je goed doet en dat je daarna weer met plezier verder gaat.
    Tenerife was mooi en vooral heerlijk warm (en droog). Ik heb er nu net weer nieuwe foto’s opgezet. En foto’s van El Teide en Masca (dat was jouw tip) komen nog.

  19. Hoi Tiny, ik kom nog even langs. Ik heb je Tenerife foto’s nog even bekeken, die zijn ook mooi!
    Ik heb de laatste foto’s van mijn vakantie nu geplaatst. Ook foto’s daarbij van de hotels met gespiegelde ramen waar je het laatst over had. Ik heb ze dus inderdaad gezien. :-)
    Fijne avond!

Geef een reactie

