Herfst in Bargerveen

Ook in de hersft een heel mooi gebied om te wandelen.

18 thoughts on “Herfst in Bargerveen

  1. Wat is er op dit moment toch een verschil in de herfstkleuren, op je foto’s te zien is bijna alles in herfsttooi terwijl elders de bomen nog volop groen zijn. Vreemde herfst dit jaar hoor.
    Vooral de laatste foto vind ik erg mooi Tinie.
    Groetjes Ada

  2. De kleuren zijn nu wel mooi, de derde kiek is geweldig.
    We zijn er in de zomer nog geweest,
    je kan het je niet voorstellen maar we moesten water zoeken,
    het was kurkdroog en niet veel gezien.

    Dikke knuffel,
    Anneke

  3. Het is een vreemde herfst …
    Jij laat hier mooie herfsttinten in het Bargerveen zien, terwijl hier de meeste bomen nog flink groen zijn. Alleen hier en daar is een enkele boom in een kleurrijke herfststemming. Met het grijze weer van vandaag zijn er al helemaal geen mooie kleuren te zien.

  4. Hoe anders ziet het er nu uit, vergeleken bij die bloedhete dag met de webbies.
    Wel mooi zo in herfsttooi.
    Ik ben toevallig vandaag met TruusW. bij Ermelo in de buurt van ons andere webbiesuitje geweest.

  5. Heel erg mooi en hier ben ik nog niet geweest. Een van mijn laatste wensen voor een bezoek in Drenthe. Misschien komende zomer?
    Jouw foto’s geven de sfeer mooi weer. Tenminste dat denk ik, want ik heb het nog niet in het echt gezien.
    Groetjes

  6. Dat Bargerveen zal ik niet snel weer vergeten Tiny!
    Wat hebben we daar een machtig mooie weblogwandeling
    gehad! Thea van Noorderkiek ontmoet….. gek idee dat ze er
    niet meer is…. Je hebt er prachtig zomerse herfstfoto’s gemaakt!
    Ik zie trouwens uit naar de volgende weblogwandeling!

    Geniet van je logpauze!!
    Groetjesss,
    beuzeblaadje

Geef een reactie

